Ihım evet şimdi ne cevap vereceksin küçük hanım. Ayvayı yedin Su ayvayı yedin. Deniz benden hala cevap bekliyor olmalı çünkü karşımda hala çatık kaşlarla bana bakıyor.
"Şey öylesine sormuştum herhangi bir nedeni yok" heh ne güzel salladın sen öyle o da salakya hemen yer kızım çalıştır saksıyı yoksa kötü şeyler olucak.
"Nedensiz yere adımı öğrenmek isteyeceğini düşünmüyorum şimdi yalanı dolanı bırak ve dökül acele et!" Of yememiş tabi yemez salak. O senin hayran olduğun Deniz , şu her baktığında kalbini deli gibi attıran Deniz ama onanda böyle söyleyemem ya. Ne dicem peki düşün Su düşün.. Ahan buldum hayır tabiki bulamadım kimi kandırıyorum. Biran önce sınıfa gitmek istiyorum burdan gitmek istiyorum.
"Ben sordum çünkü adını öğrenmek istiyorum" dedim. Aklımda bi fikir vardı.
"Neden öğrenmek istiyorsun?" Ee tabi sorar neden biliyomusun
"Çünkü arkadaşımın kuzenisin bende merak ettim olamaz mı?" Eh işte fena bi yalan olmadı en azından deminkine göre daha iyiydi." Herneyse biz gidelim" diyerek Ecem'in kolunu çekiştirdim. Sınıfa girip arkada cam kenarında olan yerime oturdum
"Ah Su az daha herşeyi mahvediyordu o lanet çocuk ama neyse sorun olmadı" diyip yorgun bi gülücük gönderdi bana bende ona karşın tebessüm etmiştim sadece. Hoca geldi son 3 ders bitsinler biran önce..
2 saat sonra
Ve işte okul bitti çok yorulmuştum . Eve gidip biran önce kendimi yatağa bırakmak istiyorum.
"Ecem ben çıkıyorum çok yorgunum seni sonra ararım bays"
"Tamam tatlım görüşürüz" diyerek gülmüştü bana. Yaklaşık yarım saat sonra evdeydim. Tabiki kendimi hemen yatağa bıraktım gözlerim zaten benim için fazla ağır olmuştu daha fazla kendimi zorlamayacaktım kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ERTESİ GÜN
Evet işte her zaman ki gibi okul için uyanmıştım. Kalkıp yine her zaman ki gibi elimi yüzümü yıkadım. Puf hergün aynı şeyleri yapmak ne kadar sıkıcı değil mi sizde benim gibi düşünüyorsunuzdur inşallah :) neyse neyse işte giyindim iki lokmamı yedim son kez çantamı hazırladım. Imm sanırım hazırdım. Bugün karar vermiştim yürüme gidecektim okula. Hem yürüyünce uykum da açılıyor bu dersler için daha iyi olmalı. Çantamı da alıp evden çıktım. Hava biraz serindi ama bana işlemiyordu üstümde kaç kat vardı sayamadım bile. Yürüdüm, yürüdüm ve sonunda okuldayım. Hımm "o" nunla başlasaydım keşke güne öyle olunca günüm daha keyifli geçiyor. (Ben Bay Deniz'e hala "o" mu diyordum. Tamam bundan sonra demiyeceğim söz :) ) Ama o şans her zaman beni bulmuyor tabi ki canlarım. Bir düşünelim ilk ders neydi acaba?? Ah bilmesem de olur değil mi bigünde derse tembel olarak başlasam zararı pek olmaz diye düşünüp sınıfa girdim. Bakalım bugün Deniz'i toplam kaç saniye göreceğim ya bi günde oturup yarım saat Deniz'i izlesem ama nerdeee yok bize öyle hayat. Amanın ben tamamen unutmuşum bugün iş var ankaraya gitmeliyim gece, çok yorucu bir iş ama sırf evden uzaklaştığım için kendimi zorluyorum. Aman ben birtek Deniz'i düşünmek istiyorum gerisi tırt yani.Ahan hocamda geliyor yeni bir sabah yeni birgün umarım iyi geçer.
5 ders sonraAradan geçen zamanda yine tahmin ettiğiniz gibi 5 dersi arkamda bıraktım. Siz şimdi diyorsunuz bu kız derse bir giriyor 2 saniye sonra alt satırı okumaya başlıyorum kızın 5 dersi bitmişte öğle arasına girmiş bile. Gerçekte de böyle olsa hiç fena olmaz dı hani :) Evet hadi bakalım hayırlısı Deniz'i görmek istiyorum ne olur dışarı çıksın neolur. Tabi ben böyle Rabbime yalvarırken dışarı çıkmıştım bile. Ara ,ara,ara... yaa çıkmadı demeyin sakın bana lütfen onu göreyim..Hobaa ahan benim Deniz'im orda futbol oynuyor. Genelde giydiği mavi penyesini giymişti gömleğinin üstüne. Hemen bir köşeye oturup onu izlemeye başladım. Saçları çok güzel onu ilk gördüğümde de saçlarına hayran olmuştum zaten. Durun bi dakka terlemiş mi o. Off kendine dikkat et lütfen olur mu hasta olmanı istemiyorum hem de hiç. Allahım ne kadar temiz kalbim varmış ki ettiğim dua kabul oldu bilmem hatırlıyormusunuz ama sabah ne demiştim Deniz'i sadece yarım saat oturup izleyeyim Allahım işte oldu tüm öğle arası oturup onu izledim yine ve yine. Bu daha ne kadar böyle sürer acaba ama eğer ben Su isem daha fazla duramam ona herşeyi anlatmak istiyorum. Sonuna kadar. Tabi ki yüz yüze anlatmayacağım kafayı mı yediniz :) Ben ona bakarken utançtan yerin dibine giriyorum yüz yüze konuşmak mı, düşünemiyorum bile. Ama belki facebook tan onunla konuşabilirdim değil mi? Acaba herşeyi öğrenince tepkisi ne olacak. Beni ortada bırakmaz değil mi? Böyle yani ne bileyim işte daha önce bu konu hakkında kötü bir olayım olmuştu. Anlatmamı istermisiniz tamam peki dinleyin yani okuyun o zaman :) 14 yaşımdayken bir çocuğa aşık olmuştum ya bakmayın aşk dediğime o yaşta aşk mı olur canım kendimi kandırıyordum işte. Hfıza kaybı geçirdikten kısa bir süre sonra hoşlanmıştım çocuktan. Ne bileyim işte hoşuma gidiyordu falan sonra bu çocğun bigün yanına gittim onunla yanlız olacağımız bir yerde konuşmak istediğimi söyedim oda kabul etti. Geçtik boş bir sınıfa ben pat diye çocuğa senden hoşlanıyorum dedim çocukta gözlerini pörtletmiş sen delimisin der gibi bakıyordu. Haklıydı böyle bişey diyeceğimi tahmin etmemiştir. Neyse öyle konuştuk monuştuk sonra biz bunla çıkmaya başladık falan. Ama ben bir mutluyum görmeniz lazım anlatamam. Çıkmaya başladığımızın 4. günü okulda yanıma geldi bişey olmuş bunu yüz ifadesinden anladım. Meğer ne olmuş tahmin edin bakalım Allah aşkına bir düşünün ne olmuş biliyormusunuz. Bizim bu gerizekalı benim hastalığımı öğrenmiş. nerden ve kimden öğrendi onu da bilmiyorum ama tam bir deli işte. Ameliyatlarımı öğrenmiş, hafıza kaybı geçirdiğimi öğrenmiş piç kurusu kimden öğrendi acaba? Her neyse sırf bu yaşadıklarım için hastalığım için, ameliyatlarım için, geçirdiğim hafıza kaybı için benden ayrılıyormuş. Neymiş canım ya birdaha hafıza kaybı geçirip onu unutursam. Ne kadar da mantıksız konuşuyor değil mi. Daha ne diyim çocuğa o günden sonra yüzüne bile bakmadım iğrenç biriymiş gibi baktım her seferinde ona.Şimdi dönün bakalım şimdiki zamana. Ya Deniz de öğrenince benimle konuşmak istemezse ama ben aynı acıyı birkez daha yaşamak istemiyorum. Bir sevdiğimi daha kaybetmek istemiyorum. Hayatımı daha önce kimseye anlatmadım benle arkadaş olmak istemezler diye ama Deniz'e anlatmak istiyorum.Benden duymalı herşeyi başkasından öğrenmemeli. Dostlarım bana şans dileyin bu sefer deli piskopatın şansa fazlasıyla ihtiyacıı var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DENİZ SU HİKAYESİ
RomanceLise öğrencisi bir genç kız. Okulda kafasına taktığı bir çocuk vardır. Bütün zamanını onunla geçirmek ister. Onu gördüğü, görmek istediği ,düşündüğü her anı anlatır durur. Peki ama o çocuk kızı tanıyınca ne yapacak ya da kız tanımasına izin verecek...