1.Bölüm

4.4K 220 45
                                    


Yağmur yağıyordu . Tony oğlunu öğrendiğinde yağmurlu rüzgarlı bir geceydi. 

Flashback

Tüm hayatı boyunca istismar edilen bir evde yaşamış Peter Parker, annesinin dayaklarından kaçtığı için ona kızmasının ardından sokağa atılır. Peter üşümüş, korkmuş ve yorulmuştu ve ona eşlik etmek için sadece Demir Adam ayısı ile küçük zavallı çocuk etrafında dolaşmaya başladı o kadar korktu ki sızlanmaya başladı.

Tony Stark dahi milyarder playboy hayırsever, kafasını düşüncelerle doldurarak dışarıda yürüyordu. Afganistan olayından sonra eskisi gibi olmadı. Biraz temiz havaya ihtiyacı olduğuna karar verdi ve bu da şu an nerede olduğunu açıklıyor. Doğruyu söylemek gerekirse Tony'nin şu anda nerede olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu, ama her zaman Jarvis'e sorabileceği umurunda değildi. 

Tam bir sokağa yaklaşırken inleme sesini duydu. O sesi kimin ya da ne yaptığını kontrol etti. Tony'nin kalbi, bir Iron Man ayısına sarılan küçük bir çocuğun iç çekişiyle kenetlendi. "Zavallı çocuk ..." Tony düşündü. 

Soğuk ve yağmurlu havada böyle bir çocuğu dışarıda bırakamayacağına karar verdi, bu yüzden çocuğa yaklaştı

Peter'ın Bakış Açısı

Bu bayım bana sorular soruyordu ama konuşursam annem her zaman bana vururdu. Annem korkutucuydu, her zaman bana vurur ve bana bağırırdı ama tek istediğim onu ​​gururlandırmaktı. Bana göre ama ya sadece annem gibi davranıyorsa, halka açık olduğumuzda bana her zaman iyi davranırdı. 

Ama ya bana yardım etmeye çalışıyorsa ...

Tony'nin Bakış Açısı

Çocuğu burada bırakamazdım zavallı çocuğa yardım etmek istedim, ama belli ki benden korkmuştu. Ben aptal değilim Yüzündeki morlukları gördüm, küçük parmaklarının karşı koymaya çalışırken nasıl yaralandığını. Tacize uğramış veya başka bir şey olabilir. O kadar tatlıydı ki, onun gibi küçük masum bir çocuğa kim zarar verirdi....

Yazar Bakış Açısı

Peter bayıma baktı, hala adını bilmiyordu, sormanın bir zararı olmadığına karar verdi .. Değil mi? Derin bir nefes aldı ve 

"Bayım? Adınız ne?"

 Tony bir süredir yapmadığı bir şeyi çocuğa gülümsedi 

"Benim adım Tony, Tony Stark" dedi sıcak bir gülümsemeyle. 

''Senin adın ne ufaklık?'' Tony küçük çocuğa sordu.

"Adım Peter Parker efendim"



Bir Babanın Oğluna Olan SevgisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin