6. Bölüm

2.3K 161 70
                                    


Peter göz kapaklarını yavaşça açtı, Tony'nin göğsünün üstünde bir koluyla ona sarılırken, diğeri teneke adama sarılıydı. 

Kolları serbest kalsın diye hareket etti, uykusunu gözlerinden sildi ve yukarı baktı, Tony'nin uyuyan yüzü ile karşılaştı. uykusunda çok huzurlu görünüyordu. Peter o kadar mutluydu ki, yeni bulduğu babasıyla birlikteydi ve kendini tam hissetti. İstediği her şeye sahipti, beslendi, bakıldı, şımarıktı ama en önemlisi güvendeydi. Teneke adam konuşabilirse ona burayı ne kadar sevdiğini ve Tony'den ne kadar hoşlandığını söyleyeceğinden emindi! Teneke adamdan bahsetmişken Peter, onu kucaklamayı bıraktığını fark etti, oyuncak ayağa tekrar sarılması gerektiğini fark etti ya da teneke adam Peter'ın ondan nefret ettiğini düşünebilir ve Peter onu üzgün ve yalnız hissettirmek istemeyebilir, bu yüzden küçük çocuk teneke adama sıkıca sarıldı. Tony ile yaşamanın ne kadar iyi olduğunu düşünürken ...

Tony hareket etmesi, Peter'ı düşünme şaşkınlığından çıkaran şeydi. Peter'ın dikkati Tony üzerindeydi, adamın kahverengi gözlerini daha yeni açtığını ve gördüğü ilk şeyin bir Iron Man oyuncağına sarılarak ona bakan küçük bir çocuk gördü. Hâlâ uykulu olan adam çocuğa usulca gülümsedi.

"Günaydın Tony!" Peter enerji dolu ve genç yüzünde bir gülümsemeyle dedi.

"Günaydın Pete, ne zamandır uyanıksın evlat?" Tony, çocuğa hala yüzünde yumuşak bir gülümsemeyle sordu.

"Ah, emin değilim ama fazla değil!"

''Beni neden uyandırmadın? ''

Artık Tony, Peter'e yalan söyleyemezdi , çocuk hayatını kurtarmak için yalan söyleyemezdi.

"Yorgun görünüyordun"

Ah, kahretsin Tony diye düşündü. Tabii ki, Peter uyurken bütün gece boyunca Peter'ın davasını incelediği ve Demir Adam takım elbiseleri üzerinde çalıştığı için yorgun görünüyordu. Peter'ın onu böyle görmesini istemiyordu, Peter'ın onu bu kadar savunmasız bir durumda görmesini istemiyordu. Ayrıca, Stark adamları demirden yapılmıştır ... Bu yüzden en güzel gülümsemesini yaptı.

''Benim için endişelenme evlat, sana odaklanmalıyız, tamam mı?''

"Tamam ama üzgün hissediyorsan bana söylemelisin sana yardım edebilirim "

Tony'nin kalbi eridi... Her halükarda kalbi eriyordu . Ama Peter'ın söylediği şey ona dokundu, çocuk çok özveriydi.

''Elbette dostum ama kalkıp güne hazırlansak nasıl olur?''

''Tamam ama kahvaltıda gökkuşağı mısır gevreği yiyebilir miyiz?''

"İstediğin her şeye sahip olabilirsin dostum"

Peter buna sırıttı, bunu daha sonra kullanacaktı.

Zaman atlama 

İkili, Peter için uğurlu eşyalar ve Tony için iki fincan kahveden oluşan kahvaltısını yaptıktan sonra güne başlamaya hazırdı.

Peter mutfak adasında oturuyordu, bacaklarını tekmeleme şeklinden açıkça görüldüğü üzere heyecanlanmıştı.

Öte yandan Tony ... derin düşüncelere dalmıştı. Peter'a bugün söyleyip söylemeyeceğini tartışıyordu, avukatları bu sabah ona mesaj atmış ve mahkeme tarihinin serbest bırakıldığını ve bir hafta içinde gerçekleştiğini, bu yüzden Peter'a söylemekten başka seçeneği kalmadığını söylemişti. Elini saçlarının arasından geçirdi, Peter'a baktı, çocuk ne olacağından o kadar habersizdi ki ... 

Bir Babanın Oğluna Olan SevgisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin