Selim bu maskeliyi iğice merak etmeye başladı.Bir gün maskeli adamları dışarı cıkarttı ve Selim’i yanına getittidi.Selim “nolur bırakın beni”dedi.Maskeli adam sus işareti yaparak maskesini çıkarttı.Selim bu adamı taniyordu bu adam babasının en yakın ekip arkadaşıydı.
—Yusuf Amca. diye şaşkın şaşkın bakti.
—Merak etme Selim.Seni bu adamlardan kurtarıcam.
—Niye beni kaçırttırdin
—Seni ben kacırttırmadım ben burda gizli operasyondayım belli etme
Tık Tık.
—Girr.
—Efendim Faruk Bey sizi istiyor.
Selim ’e göz kırparak gitti.Selim biraz olsun rahatlamıştı.Yusuf gerçekten de timde çalışıyordu.Yusuf un görevde olduğunu komutanından başka kimse bilmiyordu.Selim o gün namazı bitince bol bol Allah’a dua etti.
“Allahım sen beni böyle imtihan ediyorsun ama lütfen Selim imi bana bağışla.Amin.”
Yusuf u çağıran adam onunla demekki birşeyler konuşacaktı.
—Yusuf biliosun bu adam bunlara konuşursa biteriz.
—Bitelim bitmesinede ben bitmem sen bitersin şerefsiz.(Yusuf bunları mırıldandı)
—Bişey mi dedin.
—Şey diyodum evet haklısın.
Selim tabiki rahat durmadı.Birden yere düşme numarası yaptı.
—Noldu yaa bu çocuğa
—Tam sırasıydı hadi götürelim şunu bizim doktora.
Selim i götürüyorlardı Selim birden kalktı ikisini odaya itti.Adamlar yere düştü .
Kapiyi yuzlerine carpti kitledi."Bırak ac kapiyi"Diye bağırıyorlardı.
tak (Silah sesi) Arkadaşlar tum bölümlerde tak silah sesi bundan sonra parantez içinde açıklamaya gerek duymuyorum. Devam Edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selim in Mucuzevi Hayatı
RandomSelim adında bir çoçuğun serüvenini anlatan bir kitap umarım beğenirsiniz hergün unutmazsam yazıcağım.