M-am mutat de vreo 2 luni intr-o garsoniera noua. Am gasit, in timp ce renovam, o papusa foarte veche care seamana cu un copil costumat in leu. Am pastrat-o la colectie (Am colectie de jucarii de plus). Acum o luna m-am trezit dintr-o data si am vazut o fata(in jur de 8-10 ani) cu fata palida, par lung negru, partea stanga acoperita de sange care se scurgea jos, o cicatrice pe obrazul drept si o alunita mare pe gat. Am lesinat, iar cand m-am trezit am mers la un prieten si l-an intrebat ce legende din oras stie. Era in toamna lui 1972 cand o femeie care locuia exact in blocul meu si-a ucis fica pe motiv ca era prea baietoaica, si a spanzurat-o cu matele proaspete. Iar de atunci fata tot isi cauta bunurile personale si noi prieteni. I-am cerut detalii despre fata iar acestea se potriveau cu ce am vazut eu. Peste o saptamana stateam linistit pe net m-am uitat lent spre stanga si am zarit papusa(care trebuia sa fie in dulap) privindu-ma straniu. m-am panicat si am aruncat-o pe geam. In noaptea aceea, am visat fata care ma certa pentru fapta mea. M-am calmat si i-am zis ca nu vreau sa o mai vad niciodata, la care ea a luat un cutit si m-a injunghiat in inima. Ciudat e faptul ca, nu m-am mai trezit din acel vis....