⠀°. • W świecie o którym nawet nie śniłeś żyją najróżniejsze stworzenia. Magia przepełnia całą Ziemię. Świat jest niebezpieczny, dlatego powstały gildie.
⠀°. • Do gildii należą tak zwani poszukiwacze przygód. Podzieleni są oni na dwie kategorie: Wojowników którzy walczą bronią oraz Magów, którzy walczą za pomocą zaklęć (źle wypowiedziane zaklęcie może spowodować różne skutki).
⠀°. • W świecie tym istnieją takie stworzenia jak na przykład gobliny, smoki, demony, bezmyślne potwory, duchy i wiele innych, niebezpiecznych kreatur.
⠀☙ Każdy mag radzi sobie lepiej w danym typie zaklęć niż w innych, na przykład w obronnych lub atakujących, leczniczych czy szkodliwych zdrowiu.
⠀Mag który odkryje w jakim typie zaklęć jest najlepszy może dalej iść w danym kierunku i szlifować swe umiejętności.
⠀Każdy mag zaczyna od klasy C, czyli najsłabszej.C – najsłabsi
B – średni
A – mocni
S – najsilniejsi⠀☙ Każdy wojownik używa jakiejś broni typu ostrzy czy łuku (w tym świecie nie wynaleziono broni palnej ani użądzeń elektrycznych)
⠀Najczęściej wykształca się u nich jakiś styl walki, który szlifują do perfekcji.
⠀Tak samo, jak magowie, każdy wojownik zaczyna od klasy, C czyli najsłabszej.C – nasłabsi
B – średni
A – mocni
S – najsilniejsi⠀°. • Im wyższa ranga tym trudniejszych misji można się podejmować – a co z tym idzie, więcej zarobić.
°. • Przedmioty zdobyte podczas misji można sprzedawać. Oczywiście im bardziej pospolite są one tym mniej pieniędzy zyskacie. Na przyklad kieł czy łóski smoka są cenne ale już taki złoty kolczyk goblina mniej. Zaś przedmiot pochodzący od demona jest najbardziej cenny ale misje gdzie są demony najczęściej mają rangę S
⠀°. • W tym pięknym świecie istnieją także przedmioty wspomagające.
Dobra zbroja jest w stanie ochronić przed wieloma atakami a dobre ostrze nie złamać się lub mieć dodatkowe właściwości. Istnieją tu także mikstury lecznicze. Najtańsza potrafi uleczyć lekkie rany, jedna z droższych zaś może nawet spowodować odrośnięcie kończyny.°. • Aby udowodnić wykonanie misji trzeba przynieść coś z pola walki pochodzącego od tego stworzenia, które zabiliście do waszego mistrza który da wam zapłatę za wykonanie jej.
Misje dzielą się na kategorie od E do S:
E – misje indywidualne, na tyle łatwe, że każdy może zrealizować je w pojedynkę
D – poszukiwacze klasy C chodzą na nie w (co najmniej) parze
C – klasa C już nie może podjąć się tej misji, zaś klasa B chodzi przynajmniej dwójkami
B – Klasa B nie może wziąć już tej misji, klasa A natomiast chodzi na nie zazwyczaj w parzystej liczbie osób
A – Nikt poza klasą S nie może podjąć się tej misji; przedstawiciele klasy S podejmują się zadania najczęściej w dwuosobowych zespołach
S – Tego rodzaju misji podejmują się jedynie członkowie klasy S dobierając się w czteroosobowy zespół składający się z dwóch wojowników oraz dwóch magów.
⠀☙ Gildia w której się znajdujecie nazywa się Nobilis. Jest ona jedną z największych gildii a mistrzem jej jest (określający się mianem 'wiecznego dwudziestolatka') Yami'm.
CZYTASZ
The Different World |Rp|
Action⠀°. • W świecie o którym nawet nie śniłeś żyją najróżniejsze stworzenia. Magia przepełnia całą Ziemię. Świat jest niebezpieczny, dlatego powstały gildie... *Brak weny i rp umiera*