"Jeon jungkook ! Bangunlah penat saya bangunkan awak ni tahu tak !" Kataku sambil bercekak pinggang.
Suami aku, Jeon Jungkook. Masih lagi terguling-guling kat atas katil, ey dia ni-
"Jungkook ni last, saya kata bangun !" Aku mengambil bantal lalu memukul mukanya. Wait-
Tak dosa kan pukul suami pakai bantal ? -..-
"Ish ape awak ni sayang !" Ha baru nak bangun, belum lagi aku pukul pakai kayu. Suami aku terus bangun dari katil, dan mengusap matanya.
Ish, nasib sayang.
"Haih, jungkook. Saya suruh awak bangun lepas tu mandi, awak tu nak kerja tahu tak ! Dah, pergi mandi sekarang lepas tu breakfast." Kataku, Jungkook hanya menggangguk kepala lalu pergi ke bilik mandi.
Aku tersenyum kecil, sudah 4 tahun perkahwinan kami. Syukur, ianya masih bertahan sampai sekarang. Lagipun, kami sudah ada dua cahaya mata.
Aku harap, kami akan kekal sampai bila-bila.
Nahee, aku kim nahee isteri kepada Jeon Jungkook.
"Sayang ! Ambilkan tuala saya ! Saya lupalah nak ambil tuala tadi !"
"Ye ye ! Sekejap !"
••••
"Mama~ good morning !" Kata Jungna, anak perempuan kepada Nahee dan Jungkook. Nahee memandang anak perempuannya lalu tersenyum lebar.
"Hye anak mama, dah bangun pun~ Mana adik ?" Kata Nahee. Jungna buat muka menyampah.
"Tch, dia pergi bilik Aunty Naheun. Eee, Nana tak sukalah dengan Aunty Naheun !" Kata anak perempuannya sambil memeluk tubuh.
Nahee hanya menghela nafas berat, anak perempuannya ini memang tidak menyukai adik perempuannya itu. Kim Naheun.
"Aip, tak boleh cakap macam tu. Dia kan aunty Nana ? Aunty adik mama tau, tak baik cakap macam tu." Kata Nahee sambil mengucap rambut anak perempuannya.
"Yelah, Nana tak buat lagi huph." Jungna mencebik, atau nama panggilan manjanya Nana. Nahee hanya tergelak kecil.
"Dah, pergi makan. Mama nak tengok papa dengan adik sekejap."
"Nae, mama"
---
"Jungwoon ?" Aku pergi ke bilik adik perempuan aku, sekarang mesti Jungwoon ada kat bilik dia.
Jeon Jungwoon, anak lelaki aku dan Jungkook.
"Mama !" Aku menoleh kebelakang, terlihat Jungwoon jalan kearah aku. Bunny smile mula terbit dibibir Jungwoon, yelah ikut bapak dia kan -..-
Generasi Bunny
"Jungwoon ? Woon pergi mana tadi hm ?"
"Sorry~ tadi woon pergi bilik Aunty Naheun. Tapi Aunty Naheun suruh woon keluar pula, woon nak ambil mainan woon kat dalam bilik tu je." Bibir jungwoon memuncung.
Aku mula mendukung anak lelaki aku itu, dan melihat wajahnya.
"Woon, nanti-nanti lah ambil mainan tu. Nanti Aunty Naheun marah. Nanti je ambil okay ?"
YOU ARE READING
[OG] HURT | JJK
RandomSakit. Sakit kerana diperbodohkan. [ cherryxkookies storyline ] [ Jeon Jungkook fanfiction ] ---- 2020