1ఌ

2.1K 63 12
                                    



Kim Hana Sugar Baby adlı merkezde çalışan sıradan bir kızdı, Sugar Baby merkezinde işler farklı yürürdü.

Genellikle yaşlı ve zengin kişiler onlarla günübirlik vakit geçirmesi için para öderlerdi .

Hana okuyamadığı için burada çalışmak zorunda kalmıştı annesini ve babasını küçük yaşta kaybetmişti ve parası olmadığı için okuyamamıştı.

Hana her zamanki gibi uyanıp sabah işe doğru gitmeye başlamıştı işini sevmiyordu çünkü moruklara yalakalık yapıyordu bu da kendini bir eşya gibi hissetmesini sağlıyordu.

Hana 10 dakikalık yürüyüşten sonra iş yerine varmıştı. Sugar Baby merkezinin işletim şekli şu şekildeydi oraya gelen müşterilere çalışanların fotoğrafları olduğu bir katalog verilirdi ve ordan kızları seçerlerdi.

Hana lobide müşteri odasında beklemeye başlamıştı.

Ardından Hana'nın  gözüne içeri giriş yapan genç biri takılmıştı kolundaki Rolex saati ve Dolce Gabranna kıyafetiyle çok dikkat çekici görünüyordu genç adam Hana'nın  yanından geçerken Hani aldığı kokuyla sersemlemişti Bvulgari'nin en ağır kokularından olan Omnia Paradise parfümünü kullanıyordu bu parfümü Hana'nın  ölen abisi kullanırdı Hani'nin abiside intahar ederek ölmüştü.

Genç adam müdürün odasına doğru gidiyordu. Hana şaşırmıştı çünkü bu merkeze sevgili bulamayan moruklar gelirdi. Acaba o genç adam müşteri miydi?

Hana lobide hala otururken müdürün ona doğru geldiğini gördü."Kim Hana müşterin var benim odamda git tanış"
"Tamam efendim" Hana müdürün odasına vardığında kapıyı yavaşça aralamıştı.

SUGAR BABY (jjk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin