𝒲ℯ𝓁𝒸ℴ𝓂ℯ

99 6 0
                                    

𝐁𝐚𝐜𝐤𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐈𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧: 𝖳𝗁𝗈𝗎𝗌𝖺𝗇𝖽𝗌 𝗈𝖿 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝖺𝗀𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖲𝗎𝗉𝖾𝗋𝖺𝗇𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗋𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖮𝗋𝗂𝗀𝗂𝗇𝖺𝗅 𝖲𝗎𝗉𝖾𝗋𝗇𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅 𝖡𝖾𝗂𝗇𝗀𝗌

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝐁𝐚𝐜𝐤𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐈𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧: 𝖳𝗁𝗈𝗎𝗌𝖺𝗇𝖽𝗌 𝗈𝖿 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝖺𝗀𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖲𝗎𝗉𝖾𝗋𝖺𝗇𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗋𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖮𝗋𝗂𝗀𝗂𝗇𝖺𝗅 𝖲𝗎𝗉𝖾𝗋𝗇𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅 𝖡𝖾𝗂𝗇𝗀𝗌. 𝖳𝗁𝖾 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗋𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗌𝗈 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖲𝗎𝗉𝖾𝗋𝗇𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅𝗌 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝖿𝗋𝖾𝖾𝗅𝗒 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗈𝗐𝗇 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖾𝖺𝖽 𝗈𝖿 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗎𝗇𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗎𝗉𝗈𝗇 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖬𝗈𝗋𝗍𝖺𝗅 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆.

𝖳𝗁𝖾 𝖲𝗎𝗉𝖾𝗋𝗇𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆 𝗂𝗌 𝖺 𝗆𝗂𝗋𝗋𝗈𝗋 𝗏𝖾𝗋𝗌𝗂𝗈𝗇 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖬𝗈𝗋𝗍𝖺𝗅 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆. 𝖩𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖬𝗈𝗋𝗍𝖺𝗅 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗇𝗍𝗋𝗂𝖾𝗌, 𝗌𝗍𝖺𝗍𝖾𝗌, 𝖼𝗂𝗍𝗂𝖾𝗌, 𝗂𝗌𝗅𝖺𝗇𝖽𝗌, 𝖾𝗍𝖼. 𝖠𝗇𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖬𝗈𝗋𝗍𝖺𝗅 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆, 𝗍𝗁𝖾 𝖲𝗎𝗉𝖾𝗋𝗇𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆 𝗂𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍, 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗂𝗇 𝖼𝗁𝖺𝗋𝗀𝖾𝗋 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗆 𝗍𝗋𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗂𝗍 𝗂𝗌.

𝖳𝗁𝖾 𝖮𝗋𝗂𝗀𝗂𝗇𝖺𝗅 𝖲𝗎𝗉𝖾𝗋𝗇𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝗂𝗇 𝖼𝗁𝖺𝗋𝗀𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗆 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝖿𝗈𝗋𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝖮𝗋𝗂𝗀𝗂𝗇𝖺𝗅 𝖢𝗈𝗎𝗇𝖼𝗂𝗅. 𝖳𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝖪𝗂𝗇𝗀𝖽𝗈𝗆𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆, 𝖻𝗎𝗍 𝗇𝗈 𝖯𝗋𝖾𝗌𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍𝗌 𝗈𝗋 𝖬𝖺𝗒𝗈𝗋𝗌. 𝖳𝗁𝖾 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆 𝖺𝗌 𝖺 𝗐𝗁𝗈𝗅𝖾 𝗂𝗌 𝗀𝗈𝗏𝖾𝗋𝗇𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖮𝗋𝗂𝗀𝗂𝗇𝖺𝗅 𝖢𝗈𝗎𝗇𝖼𝗂𝗅 𝖻𝖾𝗌𝗂𝖽𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖪𝗂𝗇𝗀𝖽𝗈𝗆𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗋𝖾 𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗈𝗐𝗇 𝗆𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋𝗌 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗈𝗐𝗇 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝗎𝗇𝗅𝖾𝗌𝗌 𝗂𝗍'𝗌 𝗇𝖾𝖼𝖾𝗌𝗌𝖺𝗋𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖮𝗋𝗂𝗀𝗂𝗇𝖺𝗅 𝖢𝗈𝗎𝗇𝖼𝗂𝗅 𝗍𝗈 𝗌𝗍𝖾𝗉 𝗂𝗇.

𝖳𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝖺 𝗁𝖺𝗇𝖽𝖿𝗎𝗅 𝗈𝖿 𝖬𝗈𝗋𝗍𝖺𝗅𝗌 𝗐𝗁𝗈 𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗐𝖺𝗋𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖲𝗎𝗉𝖾𝗋𝗇𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆. 𝖮𝗇𝗅𝗒 𝖭𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖫𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖬𝗈𝗋𝗍𝖺𝗅 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆 𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗐𝖺𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆 𝖾𝗑𝗂𝗌𝗍𝗌 𝗂𝗇 𝗈𝗋𝖽𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗉𝖾𝖺𝖼𝖾 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆𝗌. 𝖬𝗈𝗋𝗍𝖺𝗅𝗌 𝖼𝖺𝗇 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝖻𝖾 𝗐𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆 𝗂𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗋𝖾 𝗍𝗋𝗎𝗌𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗉𝗉𝗋𝗈𝗏𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖮𝗋𝗂𝗀𝗂𝗇𝖺𝗅 𝖢𝗈𝗎𝗇𝖼𝗂𝗅.

𝖳𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖿𝖾𝗐 𝖬𝗈𝗋𝗍𝖺𝗅𝗌 𝗐𝗁𝗈 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖲𝗎𝗉𝖾𝗋𝗇𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗅𝗂𝗏𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗁𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝖲𝗎𝗉𝖾𝗋𝗇𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅𝗌 𝗐𝗁𝗈 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖬𝗈𝗋𝗍𝖺𝗅 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆.

𝖲𝗎𝗉𝖾𝗋𝗇𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝖾𝖺𝗌𝗂𝗅𝗒 𝖼𝗋𝗈𝗌𝗌 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆𝗌 𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝖽𝖽𝖾𝗇 𝗉𝗈𝗋𝗍𝖺𝗅𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗁𝗈𝗆𝖾𝗌 𝗈𝗋 𝖻𝗒 𝖻𝗋𝖺𝖼𝖾𝗅𝖾𝗍𝗌 𝗈𝗋 𝗇𝖾𝖼𝗄𝗅𝖺𝖼𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝖻𝗂𝗅𝗂𝗍𝗒 𝗍𝗈 𝖿𝗈𝗋𝗆 𝗉𝗈𝗋𝗍𝖺𝗅𝗌.

𝖳𝗁𝖾 𝖲𝗎𝗉𝖾𝗋𝗇𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅 𝖱𝖾𝖺𝗅𝗆Where stories live. Discover now