Gurup Üyeleri

456 35 5
                                    

Chester Bennington :

Doğum adı Chester Charles Bennington dır. 20 mart 1976 da phoenix te doğmuştur. -  iyiki de doğmuşş - Guruptaki görevi, vokalist.

Mike shinoda :

Doğum adı Michael Kenji Shinoda dır. 11 şubat 1977 de kalifornya-ABD de doğmuştur. Meslekleri;müzisyen, prodiktör, grafiti tasarlayıcısı

Gruptaki görevi, rap vokalisti

Ayrı a hybrid theory  nin albüm kapağınıda tasarlanmıştır ve daha birsürü yerde de imzasını görebilirsiniz.

Brad Delson:

........

Brad herzaman basit şeyler çaldığı ve solo atmadığı için eleştirilmiştir. Ve show yapmaktan hoşlanmadığını belirtmiştir. 2006 yılında Summer Sonic  festivalinde QWERTY ile şimdiye kadarki en sert riffini yazarak herkesi şaşırmıştır. Ayrıca faint in canlı performansında da Delson bir solo çekmiştir.

Rob  Bourdon:

LinkinPark  ın en genç üyesidir. Bateri çalmaya annesinin yakın arkadaşı Aerosmith bateristi joey cramer tarafından konsere davet edilmesiyle başlamıştır.

Mr.  Joe Hahn:

Kalifornyanın glendele eyaletinde, 15 mart 1977 de doğmuştur. Pasadena resim ve dizayn kolejine giden joe buradan mezun olamamıştır. Mike lada burada tanışmıştır. LinkinPark  dan önce grafiti tasarımcısıydı. Hatta Mike ile bir dergide de çalışmışlar. Takma adları, Mr. Hahn ,   Remy

David Michael Farrel: (phoenix)

8 Şubat 1977 de Plymouth un Massachusetts eyaletinde doğmuştur. Guruptaki görevi gitaristliktir fakat bunun yanında bass gitar ve keman da çalmaktadır.

Takma adları Dave, PhiPhi, Phoenix.

Arkadaşlar sıkılmayın diye kısa tutmaya çalıştım. Daha fazla bilgi isteyen söylesin. Seve seve paylaşırım...      veya linkin park  hakkında soru da sorabilirsiniz. Me mnun olurum  :))

Linkin ParkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin