Tanıtım

632 38 115
                                    

''Bitti eleanor'' dedi harry sinirle 

''Ne buraya kadarmıydı?'' dedim şaşkınlıkla 

''Evet eleanor artık seni sevmiyorum siktir git hayatımdan'' dedi harry yine sinirle 

''Ama harry seninle hayallerimiz vardı  ve bu kadar yaşadığımız anıyı bi çırpıda silip atamazsın'' dedim ona 

''Ne hayalinden bahsediyosun eleanor! yeter artık seni hayatımda istemiyorum anladın mı?'' dedi sinirle

''Ama -'' sözümü bitirmeme izin vermeden sözmü kesti 

''Eleanor bitti tamam mı? anla bunu ben artık başka birine aşığım kalbim onun için atıyor'' dedi harry ne başka birine aşık mıydı? bunu duyunca kalbim yerimden söküldü harry'le o kadar hayalimiz vardı.Bana söylediği şeyler anılarımız hiçmiydi.Bunları bi hiç sayıp bi hemen bi kıza mı aşık olmuştu?? ben bunları düşünürken harry bana eleanor diye  bağırıyordu.Birden yine eleanor diye bağırdı.

''Ha pardon dalmışım'' dedim 

''Tamam bitti eleanor anla bunu'' dedi harry

''Peki harry'' dedim ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.Ama ağlamaya başladım lanet olsun! 

Hızlıca yürümeye başladım yoksa harry'in yanında daha fazla kalırsam daha fazla ağlıycaktım.Neyse ama harry hangi kızı seviyorsa o kız cidden çok şanslı.Bunları düşünerek giderken iç sesim bana gerizekalı diyordu.Evet gerizekalıyım bunu artık kabul ediyorum çünkü harry'e hala aşığım sanki harry bunları söyleyeli çok oldu da ama çok olsada harry'i unutamam.Demi beni arıyordu ama açıcak durumda değilim eve gidip ağlıycam ondan sonrada nutella yiyip romantik diziler izlerim ve yine ağlarım.Zaten bunları düşünene kadar eve varmıştım.Eve girdim ve odama çıkıp ağlamaya başladım.

Louis'den 

Bugün selena'yla buluşucaktık ama selena iptal etti.Bunu neden yaptığını hala anlamış değilim bunları düşünürken kendime kahve yaptım ve televziyonun karşısına geçtim ve filim izlemeye koyuldum filime baya dalmıştım sonra birden mesaj geldi telefonuma ve selena'dandım mesajı  hevesle açmıtım ki okuduğumda hevesim hemen geçti selena bana ayrılalım yazmıştı.Ve telefondan buna cidden inanamamıştım bunu burdan yazacak kadar ne yaşadı acaba.

Selena'ya hemen ''neden?'' yazdım 

Bi kaç dk bekledim ama hala cevap yazmamıştı neyse bişeylerle uğraşırken mesaj geldi ve ''Artık seni hayatımda istemiyorum başka biri var bana da artık mesaj atma louis'' yazmıştı.

Ne kadar çabuk özetlemişti konuyu mesaj bile yazma yazmıştı bana inanamıyorum sana selena şuan çok kötüydüm beni seven tek kişi gitmişti ha sevdiğinden bile emin değilim ama ben ona deliler gibi aşıktım hala da aşığım evet biri bana bunları yazıyo ama ben hala onu sevicek kadar gerizekalıyım.Ama selena başkaydı be onu diğer kızlardan ayıran bişey vardı benim için bunları düşünürken önüme selena'yla anılarımız geldi bunları düşünürken bir yandan fotoğraflarımıza bakıyordum ve ağlamamak için kendimi zor tutuyordum hayır ağlayamazdım hayır ama ağlamaya başlamıltım bile ilk kez bir kız için ağlıyordum.Ve selena bende olmayan ne vardı... 

Keep me close || ElounorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin