📍Bu kitap olayları yaşayan arkadaşın anlatımıyla yazılmıştır.
📌Bu sefer cidden ben değilim.----------------------------------------------------------
Tam olarak 6 yıldır Gece ("Gece'nin Ruhu" kitabından) gibi biri veya birşey var hayatımda.
Ya da sadece hayal ürünüm. Ama arkadaşım.Beni korkutan şeyse 10 yaşında biri tarafından boğularak öldürüldüğünü söylemesi.
--"Bana ondan bahseder misin?"
Gök çok sessiz ama konuşunca asla susmaz. Genelde kendi kendine mırıldanır. Onu sadece benim görebildiğimi söyler hep. Benim odamdan dışarıya asla adım atmaz.
Ne kadar gerçek bilemem ama 10 yaşında öldürüldüğünü söyledi.
KaçırılmışAilesiyle kavga edince evden kaçtığını ve kaçırıldığını söylüyor.
Yani önceden bir insanmış.Bazen konuşmak istemez. Hoşuna gitmeyen birşey olunca uzaklaşır benden. Ya benimle konuşmaz ya da yok olur. Nereye gidiyor bilmiyorum.
Sadece nereye gittin diye sorunca ölüyorum diyor ve susuyor.Üstüne gidilmesinden nefret eder. Hatta bi' kere üstüne gitmiştim diye bütün gün kızmıştı bana.
Önceden yaşadığımız evde tanışmıştık. Ev cidden eskiydi ve bana ailesi ile orada yaşadığını söylemişti.
Sonrasında tekrar taşındık ve bu sefer benimle gelmeyi reddetti. Yeni eve taşındıktan iki ay sonra onu odamda buldum. Onu çok özlemiştim.
O benim en yakın arkadaşımdı.Günlüğümü birlikte yazarız. Çünkü ben okuldayken o evde olur ve bana evde olan şeyleri anlatır. Evde olan bazı şeyleri de yazarım bu şekilde.
Bence bugünlük bu kadar yeter.
--"Tabii." (~Yazar)-----------------------------------------------------------
📍Bölümler çok gecikmez inşAllah.