📌Anlatımda 2. Gün~
📍Psikolojik ve duygusal olarak kolay etkilenebilecek olanları önceden uyarıyorum.
Ben yazarken bin kere öldüm..Ne zaman doğdun diye sorduğumda, 19 diyor sonra 68 diyor. 1968 yani galiba. Yaşasaydı 52 yaşında olucaktı.
Anlattığına göre küçükken ailesi tarafından çok dövülüyormuş o yüzden benim anne ve babamdan bile korkuyor.
Hayvanlardan korkuyor. Bir tek benden korkmuyor 😄
Sanırım, emin değilim ama kız olduğunu düşünüyorum.
Canı sıkılınca benim dolabıma giriyor nedense. Birşey giyeceğim zaman seçmeme yardımcı oluyor.
-"^^^^" (yazar)
Olabilir ama daha çok kıyafetlere bakıyor gibi geliyor gibi geliyor bana.
Fotoğraflarda çıkmayınca çok üzülüyor.
Kıyafet meselesi ise, ailesi hiç ona kıyafet almamış hep komşu çocuklarının eskilerini giyermiş.
İki çocuklarmış. Annesi babası ona kötü davranırmış kardeşine daha çok önem verirlermiş. Çok üzülüyormuş ve annesi ile babasına hiçbir şey diyemiyormuş çünkü korkuyormuş.
10 yaşındayken bir çocuğa aşık olmuş. Çocuk ondan 6 yaş büyükmüş
Gizlice onunla görüşüyormuş. Annesi öğrenmiş ve babasıyla Gök'ü çok dövmüş. O da dayanamayıp bağırıp çağırmış ve kaçmış.O çocuğun evine doğru gitmiş. Giderken iki sarhoş kişiye yakalanmış tecavüz edilmiş ve boynunu sıkarak öldürmüşler. Sonra onu göle atmışlar.
______________________________________
2. Bölüm sonu~~~♦Okuduğunuz için teşekkürler. Sonraki bölüm için 2 oy rica edicem :)