"Abi sen ne dediğinin farkındamısın " babam duyduklarına daha fazla dayanamamış olucakki bir hışımla ayağı kalkıp abimin yakasına yapıştı .
Annem araya girerek "Hasan sakin ol " dedi. Ama babamın şu anki hali hiç sakin olucak gibi değildi
"Ne sakin olmasından bahsediyorsun Selma" diyerek anneme bağırdı annemin ne sucu vardı ama annem babamı duymamış gibi hala babamı sakinleştirmeye çalışıyordu .
Benmi? Ben hala duyduklarımın etkisinden çıkamamıştım hemen karşımdaki koltukta ağlayan kıza baktım tamam şu an yaşadıklarımız gerçekten oluyordu .
Hemen ayağa kalkıp anneme yardım etmeye çalıştım babamı ilk kez bu kadar sinirli görüyordum açıkçası "baba tamam konuşarak halledebiliriz .
.....................10 dakika sonra .................................
Biraz uğraştan sonra babamıyerine oturtabildik hemen yanınada annemle ben oturduk abime tekrar saldırmasın diye .
Abim cidden düşüncesizin tekiydi nasıl nöyle bir salaklık yapardı hala aklım almıyordu yanımda sinirden nefes alıp veren babama döndüm yüzü kıpkırmızı olmuştu babam konuşmaya başladı
"Ulan dingil ben seni böylemi yetiştirdim lan "
"Baba başka çarem yoktu "
"Salak evladım nasıl başka çaren yoktu biz neyiz burada eşşek başımı bana niye gelmedin ha gerizekalı gider kızı usulünce isterdik kız kacırmak nedir ?lan kız kaçırmak nedir ?" Babam kendi söyledikleriyle daha fazla sinirleniyordu .
"Sorunda burada baba Ceylini bana vermezlerdi "
"Allahım sen benim aklıma mukayet ol ." Amin hepimizinkine . Annem konuşmaya başladı
"Niye vermiyorlarmış okumuş etmiş adamsın ne eksiğin varda vermiyorlarmış ." Evet niye abimden daha iyisinimi bulucaklarmış .
"Çünkü Ceylin nişanlı o yüzden " Tamam babamın üzerinden ellerimi çektim çünkü abim sıkı bir dayağı haketmişti ve babamında onu dinlene dinlene döveceğinden adımipın Nisa oduğu kadar emindim .
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$Evet ilk önce kısacık bir kesitle geldim en kısa zaman da yenk bölümle gelicem diğer kitabıma bakmayıda unutmayın şimdilik görüşmek üzere hoşçakalın 👋👋👋👋👋👐👐👐👐👐👐👐👐👐👋👋👋👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU BİR ŞAKA OLMALI
RomanceŞimdiye kadarki okuduğunuz bütün BERDEL hikayelerini unutun yaşadığı dünyadan bambaşka bir dünyaya giden bir kadın Ve o kadını kendi dünyasında yaşatmaya çalışan bir adam 🍁🍁🍁