33🐛

2.2K 139 42
                                    

-Doruk-

Annem telefonumu bulmuş ve telefonuma el koymuştu çünkü sevgilim olduğunu ve onun bir erkek olduğunu öğrenmişti.

Tepkisi " Senden utanıyordum şimdi daha çok utanıyorum " olmuştu.

Gözlerimden yaşlar süzülüyordu.

Uzayı çok özlemiştim onun kokusu ile  uyumak istiyordum ama annem yüzünden olmuyordu.

Artık bıkmıştım annemden keşke onun gibi bir annem olmasaydı.


(YAZARINIZ ANNE BAKIMINDAN EKSİK ANALAR NASIL DAVRANIR  BİLMEM O YÜZDEN ANNELERİ İYİ YAPAMAM  JZWIZNWUZNWJZND)

Kapının sesi ile kendime geldim.

"Doruk nerde ? " dedi tanıdık bir ses bu ses Uzaya aitti.

"Seni ilgilendirmez git evimden Doruk cezalı " dedi sinirle annem olacak kadın.

"Bana bak kadın sevgilimi alıp gidiyorum hem bugün onun doğum günü o artık özgür bir birey  çekil karşımdan!" Dedi sinirle sesine aşık olduğum adam ve hızla odamın kapısını açıp beni sırtlayıp ilerlemeye başladı arkamızdan bağıran annemi takmadan evden çıkıp uzaklaştık.

Bir süre sonra onun evine geldik ve mutfağa götürdü beni ortada bir pasta vardı ve yanında hediye gözlerim parladı  bir an.
Beni yavaşça yere indirdi ve alnımı öptü.

"İyi ki doğdun güzel bebeğim" dedi ve dudağıma  küçük bir öpücük bıraktı.

Gözlerim mutluluk  ile dolmuştu ve masada duran pastayı üfledim.

Hediyeyi eline aldı ve önümde diz çöktü.

"Benimle bir ömür geçirip benimle yaşlanır mısın güzel bebeğim?" Dedi kutudaki yüzüğü bana tutarak.

Heycanla başımı olumlu anlamda salladım.

"EVET , EVET, EVET!!" Dedim sevinçle.

Yüzüğü parmağıma taktığı an kollarımı boynuna atıp  dudaklarına kapandım.

Şanslıydım Uzaya sahiptim.

Onunla bir ömür geçirmek hayali bile güzeldi.

Hacı Şakir (BXB) texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin