Bangtan_squad
Username: Төрсөн өдрүүдээ хамтдаа цуглаж тэмдэглэдэг үү?Jimin_Park: Тийм ээ, хамтдаа тэмдэглэхээр их хөгжилтэй байдаг.
Username: Юнги ахын хэлж байсан тэнэг ч гэх юм уу хөгжилтэй үгнээс хуваалцаач.
RMjoon: Бид Жин ахынд байж байсан юм. Хоолоо идчихээд аяга таваг угаах болоод тоглоом тоглосон. Тэгсэн Юнги ах хожигдоод угааж байхдаа нэн хаваг хагалчихсан. Жин ах орилж босоод "Наадах чинь манайд 9хөн ширхэн байсан шдээ" хариуд Юнги ах "Одоо 8 үлдлээ" гэсэн.
Username: Ойрд бүгд их завгүй байгаа бололтой. Санаж байна шүү ( ˘ ³˘)♥︎
Jung_Kook: Жилийн эцэс болохоор ачаалалтай байгаа. Гэхдээ удахгүй буцаад хивэндээ орно оо.
Username: Нөгөө хачирхалтай зүүд зүүдэлж байгаа юу?
JHopei: Ойрд сайн унтаж амарч байгаа болохоор зүүд зүүдлэхгүй байгаа. Хэрвээ зүүдэлбэл шууд нийтэлнэ ээ.
Username: философи тал руугаа үг хэлээч.
Jin_Kim: Галд хүрэх үед халууныг мэдэрнэ.
Username: 2021 оны төлөвлөгөө?
KimTae: Хэд хэдэн төсөл дээр ажиллана. Гэхдээ ямар гэдэг нь нууц (❍ᴥ❍ʋ)
Username: Ойрд юу хийж байгаа вэ?
Min_Suga: Амьсгалж байгаа
Username: Жин ахаа маргааш хамт гадуур гарах уу?
Jin_Kim: Маргааш сэрэхгүй гэсэн төлөвлөгөөтэй байна.
Username: Сонирхдог бүсгүй?
KimTae: Хүн
______________________________
Бичээчээ дэмжихийг хүсвэл Follow хийгээрэй ( ˘ ³˘)♥︎ Өдрийг сайхан өнгөрүүлээрэй.
YOU ARE READING
BANGTAN squad
Short StoryMin_Suga followed RMjoon, Jin_Kim, JHopei, Jimin_Park, KimTae and Jung_Kook ~ХОЛБООС~ Эхлэсэн хугацаа: 2020.08.06 02:58 PM Дуссан хугацаа: no limit bby