Merhaba ! Bu benim ilk yazdığım kitap ve ilk göz ağrım...2019 yıllarında yazdığım bu kitaba bakıyorum. Düzeltmek istiyorum. ama ne yazık ki ilk göz ağrımı değiştirmek istemiyorum. Noktalama işaretlerinde ,yazım kurallarında çok büyük yanlışlar var. Şuan biraz daha azaltsam dahi hala olduğunu biliyorum...Çok cringe bir kitap kendisi. Lütfen okurken ilk kitabım olduğunu bilerek acemi bir kitap olduğunu bilerek okuyun. Ben bu hesabı bıraktım. Öbür hesabımda kalemimi geliştirmeye çalışıyorum@yoonminxsujim hesabıda bıraktım göz atmak isteyenler atabilirler. Hepinize iyi günler diliyorum.
Çalan alarma lanet ederek araladım gözümü ve yavaşca kalktım huzur verici yatağımdan bugün okulda ilk günümdü ve hiç gitmek istemiyordum çünkü gittikten sonra her zaman olduğu gibi okullun belalı çocukları beni bulacaktı adım gibi eminim...
Yavaşca doğrulup banyoya yöneldim dişlerimi fırçaladım ve hemen üstüme bişeyler geçirdim aynanın karşına geçip mavi saçlarıma şekil verdim . odadan çıktım ve kahvaltı hazırladım kendime .sade bir kahvaltıydı ama olsun ben böyle mutluyum.
Evde ev arkadaşım jeon jungkook ile birlikte kalıyorduk ama o okumak yerine çalışmayı tercih etmişti bugün işe geç gideceği için onu uyandırmamıştım.o da ortaokulda karşılaştığım ilk başta hiç sevmediğim badboy bir çocuktu fakat sonradan arkadaş olmuştuk .
Jungkook:selam civciv beni niye uyandırmadın
Jimin:kookie yavaş ödüm koptu insan bir haber verir
Jungkook:jimin sanırım sana uykumda mektup göndermeliydim pardon unutmuşum.
Dediğine göz devirdim ve jungkook'a imalı bir bakış attım
Jimin:bak kookie zaten okulda ilk günüm bide sen germe beni ya
Kookie:iyi aman bu arada gene hangi belayı çekiceksin dört gözle bekliyorum
Jimin:KOOKİE??!
Jungkook:efm civciv
Jimin:bir günde gözümü açtığımda beni sinir etmesen diyorum
Kookie:onu anca rüyanda görürsün
Jimin:sen benim rüyamda değil kabusumdasın kookie.
Kookie:haydaaa
Jimin :neyse ben çıkıyorum geç kalmıyım şimdi okulun ilk gününden
Jungkook: iyi madem şans diliyim
Jimin:sofra sana kaldı toplarsın yiyince
Jungkook:emredersiniz civciv hazretleri
Jk'ı daha fazla dinlemedim sayın tavsan olması gerekenden daha gıcık hatta gıcık bile donup kalır yanında gıcıklık deyince jk'in yanından kar lastiği ile geçmek gerek
Yavaşca çevirdiğim taksiye bindim ve okullun adını söyleyip arkama yaslanmıştım sadece dışarı bakıp
Başına en fazla ne gelebilir jimin sakin ol...
Kendimi yol boyunca böyle tesseli etmiştim
Sonunda okulun önüne geldiğimizde taksiciye parasını verip arabadan inmiştim. Yavaş adımlarla okulun içine girmiş koridorda ki kalabalık dikkatimi çekmişti .ama pek umursamadan sınıfımı öğrenmek için müdürün odasını arıyordum .koridorda durdurduğum çocuğa müdürün odasını sormuştum .
Jimin:merhaba acaba müdürün odası nerde.
X:sen kimsin seni buralarda görmemiştim.
Jimin:ben jimin okula yeni geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Hastalık Yoonmin
FanfictionJimin:her şey için ona göğüs germeye hazırım yeter ki iyi olsun Hikayenin yan çifti vkook