Dazai Osamu her zamanki gibi okuldan gelir gelmez koşarak bilgisayarının başına oturdu. Her gün aynı saatte yayın yapan en sevdiği yayıncının yayınlarını şu ana kadar 1 gün bile kaçırmamıştı. Bazenleri kaçırmamak son derse girmiyor ve profesörlere evde annem hasta diye yalan söylüyordu. Bunu düşündüğünde burukça gülümsedi. Annesi dazai 4 yaşındayken hastalığından dolayı ölmüş ve doktor olan babası bile buna engel olamamıştı. Dazai özellikle geceleri onu çok özlüyordu. Üstünden yıllar geçmesine rağmen gece ağlayarak uyandığı oluyordu. Eskiden olduğu gibi annesine sarılarak uyuyabilmek için her şeyi verebilirdi. Babası onun ölümünden sonra kirli işlere bulaşmış ve mafyaya karışmıştı. Artık dazai onun oğlu değil, sadece gözünde bir araç olarak görüyordu.
Dazai düşüncelere dalmışken yayının çoktan başladığını ve 15 dakika geç kaldığını farkedip içinden küfretti. Tam girecekken ekranda çıkan yeterli bakiyeniz yok yazısıyla donup kaldı. Yakın zamanda bir part time iş bulsam iyi olacak diye düşündü. İlk defa bir yayını kaçırıyordu. Hem de maddi sıkıntılar yüzünden. Babası oldukça zengin olsa da dazai onun parasını kullanmayı reddediyordu. Şu ana kadar annesinin ölmeden önce ona bıraktığı parayla idare etmişti ama o da bitmek üzereydi.
Bugün yayına giremeyeceğini anladıktan sonra yatağına uzandı ve onu düşünmeye başladı. kittenchuu69. Gerçek adını ya da yüzünü görmemişti ama uzun kızıl saçlarının çilek gibi koktuğuna neredeyse emindi. Zayıf ve küçük vücudu pürüzsüzdü. İnsanda üstünü morartmak ve ısırmak isteği uyandıracak bir beyazlıktaydı. İç bacağının üst kısmında küçük bir doğum lekesi vardı. Dazai bunu düşündükçe sertleşmeye başladığını hissetti. Acınası haldeyim diye düşündü. Etrafındaki onca güzel kıza rağmen adını, hatta yüzünü bile görmediği birinden etkileniyordu.
Saate baktığında neredeyse 22:00 olduğunu gördü. Yaklaşık 4 saatini kittenchuu69' u düşünerek harcamıştı. Yatmam gerek diye düşündü. Yarın ilk dersten önce eve yakın bir yerde part time bir iş bulabilmeyi umuyordu. 1 gününü daha onu görmeden geçiremezdi.
Bunu yazmak bir süredir aklımdaydı ama üşendiğim için yazmıyordum, bugün sonunda yazmaya karar verdim. Biraz kısa olmuş olabilir ilk bölüm ya da kötü yazmış olabilirim bilmiyorum yorum yaparsanız sevinirim ne düşündüğünüz hakkında müsait olduğum zamanlar bölüm yazmaya çalışacağım her gün bile atabilirim bilmiyorum. Neyse çok konuştum. Bb