Jednoho krásného dne jsme měli fyziku. Zrovna jsme probírali měření proudu v elektrickém obvodu. Učitel vytáhl z kapsy jakýsi přístroj. ,, Víte, co to je? " zeptal se nás. Jedna holka jménem Lucka zakřičela: ,, Jééé, to máme doma!" Učitel ji spražil pohledem a řekl: ,, Nevychloubej se, já to třeba nemám. " Díval se na ni dost vražedně a smutně. Potom se ale obrátil na voltmetr a zadíval se na něj hodně zvláštně, jakoby láskyplně. Usmíval se na něj a nenápadně k voltmetru zašeptal: ,,Lásko. "
Po skončení vyučování šel Kronus do kabinetu fyziky. Jelikož tam byl sám, něco ho napadlo. Nenápadně si strčil voltmetr do tašky od Vietnamců.
Najednou přišel Novotný. Naštěstí si toho nevšiml, protože se zrovna rozčiloval nad Wendy testem z dějepisu. Kronus se rozloučil a odešel domů.Když došel domů, vytáhl voltmetr a zamilovaně na něj zíral. Začal ho hladit po jeho celém obvodu a dávat mu pusinky. Svlékl se a začal ho lízat. Poté si ho strčil do prdele a začal s ním pohybovat. Byla to pro něj slast, nikdy nezažil lepší pocit. Po chvíli se udělal.
Když se tak stalo, rozmotal kabel u voltmetru a začal si pomocí něj honit. Přidával na intenzitě a rychlosti. Nakonec se udělal po druhé.
Po asi hodině mu došlo, že voltmetr není živá bytost a nemá city. Hodil ho tedy do záchoda a spláchl.
ČTEŠ
Příběhy ze školy
FanfictionKrátké jednokapitolové fanfikce z naší školy. Příjemnou zábavu :) Příběhy jsou psané jen za účelem "pobavení", nemají nikoho urazit či poškodit. Jména jsou "vymyšlená".