Páťa a Nováček

14 0 0
                                    

DEN PRVNÍ
Byl krásný slunečný den, ani nemohl být hezčí. Páťa seděla v lavici na hodině dějepisu a něco čmárala do sešitu. Kreslila různé klikyháky, které znamenaly bůhvíco. Vlastně nejspíše nic neznamenaly.
Když se Páťa koukla před sebe, uviděla Nováčka (učitele na dějepis), jak si olizuje rty. Koukal se jí přímo do očí, tedy ne do těch, co má Páťa na obličeji, koukal se do těch o trochu níž, do těch velkých, která jí vylézala z výstřihu. Páťa nad tím jen nadzvedla obočí a nevšímala si toho.
Když zazvonilo na přestávku a Nováček vyšel ze třídy, Páťa se rozhodla, že si dojde na WC. Nechtěla jít sama, a tak se zeptala, jestli s ní někdo nechce jít. Nikdo však nechtěl, proto se musela smířit s tím, že půjde sama. Vyšla tedy ze třídy a zamířila k záchodkům.
Celou cestu se jen modlila, aby nepotkala Nováčka. Při cestě tam ho vážně nepotkala, ale při zpáteční už takové štěstí neměla. Nováček si to kráčel přímo proti ní a přitrouble se usmíval. Páťa chtěla co nejrychleji zmizet, ale neměla na vybranou. Musela se vrátit do třídy, protože za chvíli mělo zvonit. Neměla tedy jinou možnost, než se vydat přímo proti němu.
Když se jejich oči střetly, odvrátila zrak. Nováček však myslel úplně na něco jiného. Přitiskl Páťu ke stěně a přejel po ní jakou si věcí, která vypadala jako proutek. ,,To mám na tebe, " řekl a laškovně se usmál. Olízl si rty a začal se nebezpečně blízko přibližovat k Páti obličeji. ,,Pane učiteli, asi bych měla jít do třídy, bude zvonit," řekla nervózně Páťa a vytrhla se z jeho obětí. Co nejrychlejším krokem upalovala do třídy a zabouchla za sebou dveře.

DEN DRUHÝ
Když se ráno Páťa vzbudila, vůbec se jí nechtělo do školy. Věděla, že dnes mají znovu dějepis a bude tedy znovu vystavena Nováčkovi, který ji bude okukovat. Přemýšlela, že se ze školy uleje, pak si ale uvědomila, že přece není srab. Odhodlaně tedy vstala, oblékla se, vzala si tašku a vyšla do školy.
Den plynul jako voda. Už bylo skoro deset hodin, což znamenalo jediné, dějepis!
Když přišel Nováček do třídy, Páťa se ho zeptala, co budou dneska dělat. ,,My? Jako my dva? " Zeptal se jí. Páťa myslela, že se propadne do země. Nováček to však naštěstí dále nekomentoval.
,,Pane učiteli, můžu si dojít na záchod?" Zeptala se Nováčka Páťa. ,,Jistěže Páťo," odpověděl Novotný a mrknul na ni.
Páťa tedy odcupitala na WC.
Když si myla ruce, někdo otevřel dveře. Páťa se však ani neohlédla a dále pokračovala v mytí rukou. Potom ji však ten dotyčný přimáčkl na zeď. Byl to Nováček a pokračoval tam, kde včera skončil. Nadzvedl její krátkou sukni a chytil ji za zadek. Potom si jí k sobě více přitáhl a začal ji vášnivě líbat. Po chvíli se mu Páťa podvolila a začala mu polibky opětovat. Přidali do polibků i jazyky a Páťa začala trochu vzdychat. Nováček Páťe začal svlekat její tričko s velkým výstřihem.
Asi si můžete domyslet, že u polibků to zdaleka neskončilo. Nováček Páťu zatáhl do jedné kabinky a tam ji doslova ojel. Její steny museli být slyšet snad až do ředitelny. Divím se, že ho po tomhle incidentu nevyhodili, ale co už, život jde dál.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 07, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Příběhy ze školy Kde žijí příběhy. Začni objevovat