Luar dorm......
Haechan : Renjun! Lama lagi ke kau kat dalam tu?! *main phone*
Renjun : Jap jap okay dah.
Haechan : Kau dah ready?
Renjun : Mesti la siap dengan double protection lagi.
Haechan : *pusing pandang Renjun**terkejut* WOIH BIAR BETUL KAU, MANA KAU REMBAT WEI NATANG TU?!
Renjun : *pakai baju hokey set lengkap* Ni aku pinjam Jeno punya ala dari mv 90s love tu.
Haechan : Bijak juga kau ni. Kejap ko saba jap aku nak ambik aku punya *masuk dalam*
Renjun : Hah ye la.
Dekat taman......
Renjun : WEI SLOW, SLOW! AKU CAKAP SLOW!
Haechan : TAK BOLEH TAHAN WEI! HIDUNG AKU GATAL!
Renjun : TAHAN JE LA BANGANG.
Haechan : KAU TOLONG LA GARU JAP.
Renjun : *dari belakang hulur tangan kedepan**garu muka Haechan**tak nampak apa apa* EH! NI ASAL MOTOR TAK STABIL NI?
Haechan : EH HANAT! KAU CUCUK MATA AKU LA JEBON.
Renjun : Kau ni kerja carut ja. Lepas hanat, jebon binatang pula kau panggil aku. Hah lepas ni apa pula?Benda? Almari? Alas kaki?
Haechan : Diam la-- WEI WEI WEI WEI WEIIIIIIIIIII!
Renjun : Asal kau ni?*nampak lubang* ELAK LA CEPAT!
Haechan : KAU DIAM MEJA MAKAN KAU DIAM.
Renjun : Tak guna kau....
maka bermula la perang carut yang keberapa kali pun entah la author tak kira......
meanwhile, atok dekat kedai kopi....
Atok 1 : Ni la budak zaman sekarang *tengok RenChan*
Atok 2 : Apa yang diorang pakai tu?
Atok 1 : Entah la. Hah aku makan ni, aku makan tu, makan ni, makan tu, haji.
Atok 2 : Ala kalah lagi dengan kau *main dam haji dalam phone*
rare betul atok atok ni.....
A/1 : part hidung gatal tu kisah benar ye gais 😂seksa gila time tu 😅author bagi tahu abang author tapi dia boleh pula pegi tekup muka author kata nak tolong.....last ii jatuh ke tanah juga akhirnya.
YOU ARE READING
ɴᴄᴛ ²ᵒ²ᵒ ʟɪғᴇ
HumorSilakan lah baca wahai readers yang author berdua sayangi lagikan dikasihi..... A/1 : Acewah ayat aku pergh! A/2 : Ha! Riak riak! A/1 : Sebok ah kau. A/1 & A/2 : *gaduh* Nct 2020 : Jangan dilayan diorang tu, meh singgah meh kita gila bersama!!! Ya...