Geass.

307 34 16
                                    

"Kendine gel! Lütfen kendi gel, tanrım yalvarırım kurtar onu..! Tanrım lütfen."

Ve bir ses duydu, "Kim Taehyung sen zaten Tanrı'nın gücüne sahipsin."

-START-

"Taehyung hazır mısın?" yanındaki takım arkadaşı Sara ileriye keskin gözlerler bakerken konuşmuştu. Taehyung hazırım anlamında kafasını sallamış ve uzun otların arasında yürümeye başlamıştı.

Kim Taehyung, 25 yaşında Kuzey Kore'de askerlik yapan bir yüzbaşıydı. Aslında bir özelliği yoktu. Beceriksizdi ama onu diğerlerinden ayıran bir güce sahipti; geass.

Taehyung kimin gözüne bakarsa ve o kişi ona bakarsa Geass etkisinde kalır ve Taehyung ne derse onu yapmak zorunda kalırdı. Takım arkadaşları etkisinde kalmasın diye hep Geass'lı gözüne bandaj takardı.

Aslında Taehyung'ın gücü bir askeri silah ile eşdeğerdi, oldukça korkunç olmasının yanı sıra bir dezajantajı vardı. Sadece tek bir kere kullanabiliyordu bir kişi üzerinde.

İlerden silah sesi gelince Sara, Taehyung'a bakıp kafa salladı. Bu onlar arasında "Hadi git ve Geass ile düsmanları yen!"di. Taehyung bandajını çıkartıp elinde silahı da yere bırakıp yürüdü. Planları; Taehyung ve arkadaşları teslim oluyormuş gibi yapıp Geass ile düşmanı yenmekti.

Taehyung, Sara ve diğer askerler elleri kafasında yürümeye başladı. Güney Kore askerleri bu duruma şaşırmıştı.

Bir kişi dışında.

Taehyung, Güney Kore askerleri ayağı kalkınca elini gözünün önünden geçirerek her zaman ki yaptığı şeyi yaptı;

"Kim Taehyung size emrediyor. Kendinizi öldürün!"

Tüm askerler Taehyungla göz göze gelince kendilerini yavaş yavaş öldürmeye başlamıştı. O sırada çalıdan çıkan bir genç dikkatlice onlara bakıyordu, sadece gözleri gözüksede güldüğü barizdi.

Sara, arka cebindeki silahı çıkartarak o genci hedefledi. Taehyung'ın aklı karışmıştı. Eğer yanlışlıkla kalkmasa o sözlerden sonra ayağa kalkardı ama o kalkmamıştı.

"Sen...Sen Geass'ımı biliyor musun?" Karşıdaki genç kahkaha atmış ve maskeni çıkartmıştı.

"Evet, vatan haini Kim Taehyung. Eski sevgilin tüm her şeyi biliyor." Taehyung donup kalmıştı.. Jungkook buradaydı.

"10 yıl önce beni terk edip Kuzey Kore Ordusuna katıldın. Aaa bak bende buradayım! Seni ve lanet Geass'ını öldürmek için!" Taehyung hâlâ olayı kavramamış bir şekilde bakıyordu karşısındaki Jungkook'a..

"Jungkook, düşündüğün gibi değil. Baban..Baban beni tehdit etti, sana zarar verirmişim bu yüzden beni Kuzey Kore Ordusuna teslim et-"

"Kapa çeneni! Beni bir başıma en kotü günümde yalnız bıraktın. Neler çektim haberin var mı! 10 yıl hiç mi düşünmedin! 10 yıl!" Jungkook silahının tetiğini çekmek için elini uzatmıştı. Tam o anda iki el silah sesi duyulmuştu. Birisi Sara'ya ait birisi de Jungkook'a aitti.

Jungkook göğüsündeki kana bakarak zorla konuştu.

"Seni seviyorum ama nefret de ediyorum. Seni asla affetmeyeceğim. Eğer ben görevi tamlayamadıysam başka biri tamamlayacak. Ancak ölünce karşıma çık Taehyung."

Jungkook yere yığılmıstı son sözünden sonra. Taehyung koşarak Jungkook'un yanına gitmişti ağlıyordu.

Kendine gel! Lütfen kendi gel, tanrım yalvarırım kurtar onu..! Tanrım lütfen."

Ve bir ses duydu, "Kim Taehyung sen zaten Tanrı'nın gücüne sahipsin."

1 Hafta Sonra Kuzey Kore Ulusal Toplantısında Cumhurbaşkanının Konuşmasından Bir Kesit:

Sevgili Kuzey Kore Halkı,

Son umudumuz, son Geass kullanıcımız Kim Taehyung dün intihar girişiminde bulunmuş ve başarılı olmuştur. Kendisi geride sadece şu sözleri bırakmıştır;

Artık bu lanet güce dayanamıyorum, her ne kadar halkımızı kurtarsa da bana o kadar zarar veriyor. Daha güçlü olmak isterdim lâkin cehennemde konuşmam gereken kişiler var.

Kendisi rahmetle anıyoruz. Kim Taehyung'ın ülkemize katkısı yüzünden her 1 Eylül günü 1 dakikalık saygı duruşunda duracağız.

-END-



İlham alınan kaynak: Code Geass (anime)


code geass| taekook.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin