Abhijeet: Tarika kia problem hy aik Party hi ki tu bat hy na.
Adi: Mumma please na man jao baht time hu gya jub se Adya ayi hy ap ny koi Party arrange bhi nahi ki.
Tarika: Adi beta don't worry is bar ap ki Mumma ap ku big surprise dy gi ju ky Party se bada hu ga. Abi ap jao Table pr ap ka milk rakha hy pi lu.
Salunke: Tarika aik Party hi ki tu bat hy agar tum nahi chahti tu thek hy mein zyada badi party nahi rakhu ga, but beta meri khushi ky liye.
Papa ap samj nahi rahe hmare plans kuch aur hein. Plans mein yeah party exist nahi krti hy.
Abhijeet (Pov): Yeah Tarika kahi sub ku hmari divorce ky bare mein tu nahi btane wali yeah aysa kese ker sakti hy.
Salunke: Thek hy beta jese tumhari marzi pr lgta hy abi tak tum apne Papa se naraz hu. Maaf bhi kr du na Tarika.
Tarika turned her gaze and hide her tears.
Abhijeet: Don't worry ap Party chahte hein na tu wo tu hu gi. Yeah mera wada hy ap se ap Party ki tyari krein.
Tarika: But Abhijeet tum...
bhijeet: Nahi Tarika party tu hu gi aur mein aur tum fully participate krein gy. Abi ap donon batein kijye mein Adi ku dekhta hoon.
Salunke: Tarika beta kab tak naraz rahu gi apne Papa se... Dekho mein tumhare samne hath jodta hoon...
Nahi Papa Please kia kr rahy hein ap mein ap se naraz nahi hoon Papa.
Salunke: Tu ab tu hamein hmari khushiyan de du yeah Party jesi hum hamesha chahte hein wesi kr lene du.
Abhijeet ny ap ku bol tu dia wohi hu ga ju ap chahte hein.
Salunke: Abhijeet ny last year bhi yehi bola tha but tum ne mana kr dia, janta hoon tum apne Papa se baht naraz hu jabi tu kabhi milne bhi nahi. Wo Sachin woh bhi chod kr chala gya muje hamesha ky liye chala gya Tarika wo. His eyes filled with tears... Use tu mein rok hi nahin saka aur tum pas hote hoye bhi mere pas nahi ati hu...
Bus Papa thoda wait kr lein ap hi ky pas aoa gi aur kahan jana hy mujhe.
Salunke: Party ki tyari bhi kr loon na???
She nooded her head in yes.
Haan agar tum kahu tu mein Adya ka Birthday bhi apni wish se celebrate kr loon, Baht man hy mera Tarika. Adya ku tu tum mere pas bhi le kr nahi ati hu...
Adya ka Birthday tu kub ka guzr gya hy na Papa, Ap ku yad nahi.
Salunke: Adya ki birth ku kese bhol sakta hoon mein Tarika 1st Birthday guzra hy abi 3 months ki tu bat hy 2nd Birthday bhi tu aa raha hy na.
Ju ap ku thek lagy Papa...
Tarika (Pov): Adya 2 Years ki hu jaye gi. Time kese guzr gya achanak mein kese Adya ku Abhijeet se juda kru gi, mere donon hi bchy suffer krein gy. Adi teenager hy sub samj raha hy aur Adya us ky mind mein yeah sub hamesha ky liye reh jaye ga, bchpan ki kadwi yadein us ky future ku effect kr dein gi.
Abhijeet entered in their room and kept their dinner on the table. He then sitting closer to her and observed her. Abhijeet's eyes were on her more than usual he is trying to read her expression.
YOU ARE READING
It's So Painful
FanfictionIt's so painful when your love of life hurting you. It's paining when he hurts you and even don't trust to you. Trust which is based of every relationship and the painful thing is that you are forced to be in his life ever. Abhirika based my ever fi...