Olmadi, olmamis gibi yaparsin.

27 1 0
                                    

Adini anarken ellerimin sicakligini hissettigim zamanlar degildi. Bu adam benim diyip, bastan asagi sevmek istedigim zamanlar degildi. Oylesine bitirdim, oylesine bitirdik, oylesine bitirdin ki yuzunu goresim kalmadi. Acitir anilar, son nefesini verirken aklimda sen, acidir anilar bilirsin iste.. Uzaklasan her sey yeni bir yakin getirir sana. Bir yandan bagimliligindan ayrilmanin boslugu, bir yandan yeniye alismanin urkekligi. Oyle boyle derken geciyor zaman.. Senle ya da sensiz, bosluk ve ya hiclik. Sadece aldigin degerin degerini bilemedin. Cunku cok deger verdim. Butun gun hayalini gordugum adami ruyalarimda gormesem bile ihanet etmis saydim kendimi. Ama sen, sustun.. Hem de oyle bir sustun ki kalbin kalabaligi korktu, kacti, yapayalniz kaldim. Insan, kalbinde bir insan son nefesini verirken, eski kalbinin de veda ettigini anliyor ona. Seninle beraber gidenleri asla beklemedim. Seni beklemek getirmedi seni bana. Seni beklemek, beni goturdu, benligimi goturdu, seni getirmedi. Sanki hayat her gece soz verdi bana ve ben her seferinde inandim o yalana. Hayat sozunu tutmadi iste. Sen de gelmedin. Eski ben de yok.. Iste artik bu yuzden "sen" dedigimde yanaklarim kizarmiyor, gozlerim daliyor sadece. Artik senin icin yapabilecegim en fazla bu. Belki bir gun bir sarkida denk gelirim sana, sarabimi yudumlarken, dinlerken kendimi, el sallarim aciyla gecen gunlere, sanki ucakla ustunden geciyor gibi..
Cunku artik acisiz olmali seni beklememek
Aci cekmemeli yillardir seni arayan gozlerim artik
Hizlica gecmeliyim anilardan
Irdelemeden hic bir seyi.
Sen..
Ben..
Paralel iki nokta, asla birlesmeyecek sonsuza dek,

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Rastgele SaçmalamalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin