AsherEaton | zamknięte

126 15 3
                                    

Witam wszystkich serdecznie!
Rozsiądźcie się wygodnie, czujcie się jak u siebie. Z tej strony AsherEaton , jeszcze niedawno znany pod nazwą yourover. Prościej jednak wołać do mnie Archie.

Pewnie widać, że dobrego humoru mi nie brakuje oraz, że nieczęsto bywam poważny, jednak recenzent nie może być sztywniakiem. Mam rację? Jestem przyjacielski i z chęcią pokażę Wasze dzieła z dobrej strony. Jednakże, jestem też obiektywny i jeśli pojawi się widoczny błąd, raczej o nim wspomnę. Będę starał się nie pominąć tych najlepszych momentów, a myślę, że jeśli zrobią na mnie wrażenie, nie zawaham się o nich napomknąć.

Jak wiadomo, każdy czytelnik ma swoje upodobania, ulubione gatunki literackie. Ja staram się czytać wszystko, co samo podsunie mi się pod nos. Dlatego też zrobię tu małe zestawienie gatunków, które będę przyjmował.

— Akcja
— Fantasy
— Kryminał
— Horror
— Thriller/dreszczowiec
— Fanfiction:

— Marvel
— DC
— Harry Potter
— Stranger Things
— Gra o Tron
— Igrzyska Śmierci
— 1D

— LGBT+
— ChickLit
— Erotyka
— Dla nastolatków
— Poezja
— Romans
— Sci-Fi

Jak najbardziej przyjmę również one-shoty, two-shoty bądź three-shoty.

Będę zwracał uwagę na wszelkie błędy i niedogodności, jednak w mniejszym stopniu, gdyż od tego są bety. Liczy się fabuła i postacie. Jeśli fabuła wciągnie mnie do świata Waszej książki, a postacie sprawią, że się z nimi zżyję, to również zagóruję. Książka powinna mieć sens, a nie fabułę w stylu zadania:

"— Janek dostał dwa jabłka i pięć marchewek. Ile ma razem arbuzów?"

Na to również będę zwracał uwagę.

Macie pytanie? Walcie jak w dym w komentarzu, a odpowiedź powinna być na następny dzień jak nie wcześniej. Możecie pisać również na pv.

Pozdrawiam Serdecznie!

Odmęty krytyki | recenzjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz