První příběh mi napsala jedna kámoška a poslala ho mně - ) tedy poslala ho mně Nicol_cool na whatsApp:
Hej Eli víš co mě teď napadlo ikdyz je to šíleně morbidní? Že co když ta ''vakcina" bude covid a hele, zavolaji nám doktoři že se máme očkovat, ale píchnou nám ten covid ale my to nebudeme vědět. Potom po 2 týdnech nás zavolají zase že ta vakcina má několik kroků, zase ta vakcína bude covid oni nám ji píchnou, třeba potom zase a zase uvidí se, a potom si nase tělo na to tak zvykne že to bude něco jako třeba vitamin D nebo C a my to budeme potřebovat k životu a nakonec to ani nebudeme vnímat a covid se šatně už navždy naší součástí, anebo si nase tělo vytvoří nějakou ochranou látku od toho a vezme se několik lidí kteří tě latky mají nejvíc a potom se jim kousek odebere a tu látku budou prodávat do dalších zemí za miliony jako pravou vakcínu.😮. A mezitím ale někteří lidé prostě na ten covid podlehne a tím se vyřeší problém s premnozenim lidí a asi by si tenhle krok s tou obranou látkou měli vzít Číňané nebo japončtane ale asi Číňané protože to je jich problém a jak tam je tolik lidí aspon by tě latky bylo hodně.😑. Nastává ale problém. Kim Čong-un nebo jak se jmenuje je přesvědčený že ovládne celý svět a tak do každé vakcíny přidá nějakou látku nebo brouka který nám vyzere mozek a tam se usídlí a Kim tomu broukovi mezitím bude říkat co má dělat takže by jsme se museli řídit jako on chce takže by jsme byli takové dokonale rodinky afektované které mají anglicky perfektní trávník dokonale děti s dokonalými známky a.t.d. a potom by v každé místnosti byla malá zlata soška Kima ktera by všechno sledovala.😕. Potom by se Ali našli clovekove kteří by ale neměli toho brouka a mezitím by začali verbovat lidi do armády do 3SV která by byla hrozná a snad všichni by umřeli.....
Potom by byl záběr na nějakého člověka který by měl takový oblek jako z Among US (chápeš ne) a na zadek by měl ve sklenici rostlinku která by byla naš jediný zdroj kyslíku. Potom by byl záběr jak umira a potom by tu nebyl nikdo na zemi.😬. Ale mezitím by všechno začalo vzkvétat a byla bu to naprostá harmonie prostě byl byl nějaký roztomilý lesík s ptáčkami a koloudkami a zajíčekami a potom nějaké slunečnicové pole prostě chápeš ne. A potom by se objevily nějaké zlaté Schody z nebe a někdo by z nich sestoupil. . . . .
BYL BY TO KIM ČONG-UN!!!!!!!!!
Ten by se jen podíval na to harmonii a potom by se proměnil v nějakého hrozného dynosaura a vše by bylo odznovu. Pravěk. Potom by byla 1SV a.t.d. a mezitím by všude cichal Kim Čong-un a čekal by na ten okamžik aby všechno se zopakovalo a Kim by mezitím už vedel co očekávat a jeho ďábelský plán by se uskutečnil. . .KONEC🌞
Tohle to je originál
ČTEŠ
když čteš knížku retardů
HumorChcete si přečíst něco velmi velmi velmi velmi velmi velmi a ještě jednou velmi retardovaného. Jestli ano jste na správném místě...