"Prolog"

5.9K 365 71
                                    

HOLLY

Grey je danas moj par, kao i mnogo puta do sada. Sa njim je lako pričati, lako raditi i drago mi je da mu mogu pomoći. Međutim, iako drugi očekuju mi smo samo prijatelji.

"Divno izgledaš."

"I ti isto. Hvala što me trpiš."

Takođe, kod mene važi uzajamna reakcija kad su prijatelji u pitanju. Tako i Grey zna moje strahove. Ne volim da se vezujem. Jesam nekad kada sam bila devojka. Verovala sam. Sada sam starija i zrelija.

"Svašta. Srce si što me spašavaš. Mada, sad kad se King oženi ja sam sledeći na tapetu. Možda ćeš i ti..."

"Hm.. Možda da se pretvaramo?"

"Holly, voleo bih i tu da ti pomognem ali loš sam u laganju."

"Znam. Navodim te na zlo."

"Ma... Naći ćeš muškarca kakav ti treba. Pogledaj šta se ovde nudi."

Danas je taj dan. Moja sestra Megi, najstarija od nas tri, udaje se. Maverick Kingston je sasvim slučajno ušao u njen život i eto sudbine sada se venčavaju. Na stranu to da je King već bio oženjen, da ima i veliko dete, on i ona su divni prema njoj i mi ih zato volimo. Ali... Osim Greya, Kingovog brata, ne volim više nikog. Nekako su mi svi ljudi puni sebe.

"Ne pada mi na pamet. Jedan čovek iz radionice sasvim je dovoljno."

"Daj... Dobri su ljudi, svi do jednog. Idem po piće."

Poljubio me u obraz i otišao. Pih... Zgodan je jako ali ništa. Ne osećam baš ništa kada sam sa njim. Da ga pitam za seks, izgubila bih pravog prijatelja.

"Pa... Koja si ti? H ili F?"

Mrzim taj glas.

"Šta te briga, produži dalje."

"Daj primirje. Nećemo uništiti ovaj dan. Pleši sa mnom."

"Bogami jok. Idi pleši sa svojom pratiljom."

Ovaj me čovek nervira. Još od kada sam čula kako se ponašao prema mojoj sestri. Iako se promenio i sad je fin, ali znam ja takvu sortu ljudi. Vuk dlaku menja, ali ćud nikada. Ta-da! Istina.

"Bežim od nje, zar ne vidiš?"

Nisam ni primetila koliko mi je blizu dok nisam osetila da me grli i vuče ka podijumu. E samo mi scena treba sad.

"Učini mi."

Pa sad sigurno neću odbiti.
Velik je. I jak. Čvrst.

"Prijam ti. Mislim da si ti H."

"Jesam pa?"

"Pa... Zašto me izbegavaš? Svaki put kad dođeš u radionicu ne dođeš da se pozdraviš."

"Hm..."

I miriše tako lepo.

"Zašto bih? Ne sviđaš mi se."

"Ne poznaješ me."

Nisam dizala glavu.
Plesali smo u miru do kraja pesme. Ne znam zašto bih se sa njim upoznavala. Ima devojku.

"Vidim da voliš starije ženske. Bogami... Nisi ni ti mutav."

"Holly..."

"Šta?"

Mrzim što me njegov dodir i ovaj ples dotakao dublje.

"Ne znaš o čemu pričaš. Morao sam da je povedem."

"Aha."

"Čuj..."

"Ne. Ti čuj. Znam ja šta ti misliš o nama. Ako te je Megi uspela pridobiti to je samo što dobro kuva. Ja ne kuvam, ne spremam, ništa. Samo dobro čitam ljude."

"I misliš da me znaš?"

Odmahnula sam. Ne zanima me on.

"Izađi sa mnom."

"Neću."

"Doni!!! Don, gde si dušo?"

O dođavola.

"Ćao mila. Baš je divno ovde."

Klimnula sam.
Njena je haljina bila bordo kao i boja njegove košulje. Bila je sva tip top. Ali dosta starija od njega, od nas.

"Izvini, koja si ti? Mislim, mlada nisi..."

"Ja sam Holly, drago mi je."

Procedila sam kad mi je pružila ruku.

"Srce, moramo plesati."

"Nisi kulturna uopšte. Izvini Holly, upoznaj moju majku."

"Majku?"

"Da. Ja sam Donova majka, Iris DeMarco."

O Bože gospode. Doveo je majku. Pa koji je ovo vek? Čak ni mi ne idemo sa roditeljima, iako živimo u maloj uređenoj zajednici.

"Idem da plešem, pa se vraćam po tebe. Ne razvijaj film u glavi. Ne poznaješ me."

Poljubio me u obraz. Jebeni Don i njegova majka sa cvetnim imenom.

***********

*Princeze su nakon nekoliko godina povučene i štampane. One sad uveseljavaju i one koji nisu čitali i smejali se ovde na wattpadu.
Kiss

Tvrdoglava princeza-2.deo serijala Princeze-povučena zbog štampanja Where stories live. Discover now