İKİ HAFTA SONRA
Okula yeni kayıt yaptırmış 3 tane kız gelmişti hepside birbirinden güzeldi o kadar güzeller di ki herkes arkadaşı olmak istiyordu...ah tabiki de ben de istiyordum kim istemez ki. Nasıl bu kadar iyiler di? Nasıl Melek gibi ciltleri vardı...
Koray beni onlara bakıyor ken yakaladı öyle bir kahkaha attı ki anlam veremiyordum ona dönüp ''ne oldu'' dedim..Gülümseyerek ''cidden onların güzel olduğunu mu düşünüyorsun'' dedi bana.''evet öyle değiller mi? hepsi birbirinden iyi '' dedikten sonra bana şu cevabı verdi.''Değiller tabiki de emin ol sen o üçünden bin kat daha güzelsin!'' deyip gülümsedi.Utanmıştım niye böyle demişti ki? Anlam veremeyerek önüme döndüm..
Teneffüs zili çaldı..Hocalar
''.. haydi herkes sınıfa!..'' dedikten sonra herkes sınıflara dağalmaya başladı..Hoca içeri girdi tam derse başlayacaktı ki kapı çaldı hoca '' Gell '' dedikten sonra kapı açıldı.İnanamıyorum o kızlar buradaydı! Müdür yardımcısı hocaya dönerek ''bu öğrenciler burada okuyacak'' deyip gitti..Hoca öğrencilere dönüp gülümseyerek ''kendinizi tanıttık'tan sonra bir yer bulup geçebilirsiniz çocuklar " dedikten sonra kızlar gülümseyerek " tamam hocam " deyip kendilerini tanıtmaya başladılar tanıttıktan sonra bir yer bulup oturdular...
10-15 dakika geçtikten sonra Teneffüs zili çaldı hoca ''10 dakika'' ara deyip gitti.. Kızları aralarında fısıldar ken gördüm aralarında şu çocuk çok iyi değil mi? bayıldım vs. diyerek koray hakkında konuştular sonra yanıma gelip ''kalk oradan orası benim yerim'' dedi...
kavga olsun istemiyordum o yüzden kalktım..Koray bana anlam veremeyerek bakıyordu sonra kızlara dönüp ''nasıl senin yerin olabiliyor'' diyerek cümleye devam etti ''Beril sizden önce vardı burada'' deyip cümlesini bitirdi..Koray'a dönerek ''boşver otursun ben başka yere geçerim'' diyerek gülümsedim..Eşyalarımı toplayıp başka bir yere geçtim..Kızlar öyle bir bakıyorlardı ki gıcık olmuş gibilerdi.. Koray " madem ki sizin yeriniz hep birlikte oturun öyleyse! " deyip yanıma geçip oturdu sonra şaşkın halde bakıp bana dönüp gülümse di ben de ona gülümseyip önümüze dönmüştüm...kızlardan biri sinirli bir halde o kızı bitirme'liyiz gibi sözler söylüyordu neden böyle yapıyorlardı cidden anlam veremiyordum bir şey mi yapmıştım? Oysa yapmamıştım!..Hoca içeri girdikten sonra canım sıkkın bir halde önüme döndüm koray yüz ifademi fark etmiş olacak ki gizlice bir kağıda " bir şey mi oldu beril bana söyleyebilirsin istiyorsan " demişti sorusuna cevab olarak " yok bir şeyim merak etme:) " deyip ona geri verdim..Okuduktan sonra inanmamış olacak ki biraz sinirli ve canı sıkkın dı teneffüs zili çaldıktan sonra elimi tutup beni kızların yanına götürüp " berile dokunmaya'caksınız anladınız mı beni! " Şaşkın bir halde anlam veremiyor halde koray'a " koray ne oluyor " dedim koray gülümseyerek " yapılması gerekeni yapıyorum beril " deyip önüne dönüp " anladınız mı beni! " Dedikten sonra kızlardan biri ayağa kalkıp " Sanane sana ne oluyor onunla bizim aramızda olan bir şey? Sen niye burnunu sokuyorsun!? " Dedikten sonra koray daha çok sinirlendi masaya elini vurup " DOKUNMAYA'CAKSINIZ! " dedi kızlardan biri kızın kolunu tutarak " tamam kumsal boşver otur hadi! " dedi kız kumsala dönüp " hayır kumsal baksana bizi ezmesine izin mi vereceğiz!? " Kumsal gergin bir halde " elif güzelim tabiki izin vermeyeceğiz merak etme " deyip sıraya oturttu koray anlama'yarak " Ne yapacaksanız yapın be sizden mi korka cağız!? " Deyip üçüncü kız yani esra " tamam kızlar durun " dedikten sonra.. Ayağa kalkıp " onlar adına çok özür dilerim lütfen kusurumuza bakmayın " dedi sinsi bir halde koray " umarım olmaz! " Dedikten sonra hava almaya tam çıkacaktık ki arkamızdan fısıldayarak Esra " ben ne yapacağımı iyi biliyorum kızlar şuan'lık kafaya takmayın " gibi şeyler söylüyordu yani benim anladığım buydu koray kolumu tutup " takma sen onlara hiç bir şey yapamazlar " dedi gülümseyerek o kadar güzel bakıyordu ki etkisi altında ne dediğimi bile bilmeden dudaklarımdan sadece " tamam " kelimesi dökülmüştü ne oldu bana niye böyle oldu diye dalmış tım Daldığı mı fark etmedim dışarı çıktığımda " ne kadar gerizekalı lar değil mi beril kendilerini bir şey sanan 3 adet kız oysa ilgi çeken hiç bir yanları yok " diyordu hıhı falan diyordum sadece çünkü başka bir yere duymuştum sesi bile yankılanıyordu..
Koray bana bakıp...
" Beril iyi misin birşey mi oldu onlara takıldı isen boşver kendini bilmez 3 kız işte "" Berill orda mısın "
" Beril! "
Dediklerini fark etmemiştim son kez " beril iyi misin! " Dedikten sonra ona dönüp.
" Ha evet iyiyim dalmışım kusura bakma "
Canı sıkkın bir halde
" Tamam sorun değil beril "
Deyip önüne döndü 2-3 dakika geçmeden zil çaldı sınıf doğru ilerleyip içeri girdik ve yerlerimize oturduk iki ders daha işledikten sonra okulun zili çaldı herkes bahçeye döküldü hoca kürsüde " dans yarışması olacak çocuklar isteyen gelip adını yazdıra'bilir " dedi ve İstiklal marşını okuduktan sonra koray'la birlikte eve yürüdük yollar ayrıldı ikimizde evlere doğru ilerledik anahtarımla kapıyı açıp evin içine girdim...masada yemek hazırdı ve bir not vardı notta şöyle yazıyordu.." kızım bugün erken çıkacağım yemeğini hazırladım yiyip topladıktan sonra derslerini çalış çok ayakta kalma :) " diyordu yemeğimi yiyip masayı toplayıp salonda ders çalışmaya başladım bugün salonda oturmak istiyordum dersleri bitirip bir iki tekrar yaptıktan sonra TV yi açıp birşeyler izledim dalmış olacağım ki saati fark etmedim saate baktığımda 00:1 yazıyordu TV yi kapatıp yatağıma gittim yorganı kafama kadar çekip uzandım telefon da biraz oyalanıyordum sonra koraydan şöyle bir mesaj geldi " hala uyumadın mı uyku tutmadı sanırım " diyordu saate baktığımda ise saat tam 3 tü kora ya " evet dalmışım saati fark etmedim birazdan yatacağım " dedikten sonra koray dan " iyi geceler " mesajı geldi bende " iyi geceler " mesajı yazdım ve telefonu sessize alıp komidin e koyup gözlerimi kapatıp yatıp uyudum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tut çek
ChickLitAile sinin sakladıklarını bilmeden yaşadı öğrendiğin de felaketler olacak sizce bu kişi onu kurtarabilir mi?