Son sözü söyLemenin sözüm ona keyfini yaşarken.. fiLmLerdeki gibi 'arkama biLe bakmadım' repLiğini eşe dosta böbürLene böbürLene anLatırken bir daha dönmeyeceğine emin misin ? Büyük bir gürüLtüyle içerdekinin yüzüne çarptığın kapıyı, bir süre sonra nazik nazik tıkLamayacağından hiç şüphe duymuyor musun ? Yataktan kaLkarken, ayLarca msjımLa uyanırken akLında ; istediğin her an yanında oLabiLeceğimi biLirken.. uzaktan evet beLki idare ederken ama yanımdayken birkez daha dokunmak istemeyeceğine emin misin ? siLdiğin telefon numaramı tekrar yazmayacağına dair ettiğin yemini tutabiLecek misin ? ‘beni bir daha arama' derken ‘Beni bir daha aramayacak’ kadar kendine güveniyor musun ? Aynı ismi taşıdığımız arkadaşına sesLenirken akLına geLme oLasıLığım seni rahatsız etmiyor mu ? Bir süre sonra ortak arkadaşLarımıza ‘ne yapıyor, iyi mi’ diye sormayacağından.. Başka biriyLe gördüğünde üzüLüp, sinirLenmeyeceğinden… O akşam evdekiLere etrafa aLdırmadan neden bağrınıp durduğunu, yatağında ağLadığını eşe dosta izah edecek mazeretLerin hazır mı ? Bazı şarkıLarda gözünden akan suyun yaş oLmadığına inandırabiLecek misin yanındakini ? ‘gitmesen , bitmese' derkenki haLimi, yaşlı gözlerinLe ‘Ne oLur, hata yaptım’ derken yaşamayacağından.. dağıtarak bıraktığın bana dağıLmış haLde dönmem için yaLvarmayacağından.. perişan bırakırken, perişan dönmeyeceğinden, emin misin ? defoLup giderken, dönmeyeceğine söz verir misin ?