𝑷𝒓𝒐𝒍𝒐𝒈𝒖𝒆

2.8K 53 2
                                    

« 5000 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐠𝐨 »





5000 ʏᴇᴀʀs ᴀɢᴏ, ᴛʜᴇʀᴇ ʟɪᴠᴇᴅ ᴀ ɢɪʀʟ ɴᴀᴍᴇᴅ Zᴀɪɴᴇ. Sʜᴇ ᴡᴀs ʙᴏʀɴ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ʜᴇʀ ᴋɴᴏᴡɪɴɢ ᴡʜᴏ ʜᴇʀ ᴘᴀʀᴇɴᴛs ᴡᴀs. Sʜᴇ ᴡᴀs ʀᴀɪsᴇᴅ ɪɴ ᴀɴ ᴏʀᴘʜᴀɴᴀɢᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇʀᴇ ʟᴇᴀʀɴᴛ ᴍᴀɢɪᴄ.

Wʜᴇɴ sʜᴇ ᴛᴜʀɴᴇᴅ 15, sʜᴇ ʀᴇᴄɪᴇᴠᴇᴅ ʜᴇʀ ɢʀɪᴍᴏɪʀᴇ, ɪᴛ ᴡᴀs ᴀ ғᴏᴜʀ ʟᴇᴀғᴇᴅ ᴏɴᴇ ᴀɴᴅ ᴊᴏɪɴᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴍᴀɢɪᴄ ᴋɴɪɢʜᴛs, Bʟᴀᴢɪɴɢ Pʜᴏᴇɴɪx.

Oɴᴇ ᴅᴀʏ, ᴀғᴛᴇʀ sʜᴇ ʜᴀs ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ ʜᴇʀ ᴍɪssɪᴏɴ, sʜᴇ ᴡᴏɴᴅᴇʀᴇᴅ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴛʜᴇ ғᴏʀᴇsᴛ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ғᴏʀ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ɪɴᴛᴇʀᴇsᴛɪɴɢ, sʜᴇ ᴄᴀᴍᴇ ᴀᴄʀᴏss ᴀ sᴏᴍᴇᴡʜᴀᴛ... Iɴᴛᴇʀᴇsᴛɪɴɢ ᴄᴀᴠᴇ, ɪɴᴅᴇᴇᴅ ɪᴛ ᴡᴀs. Sʜᴇ ᴡᴀs sᴏ ᴄᴜʀɪᴏᴜs ᴀs ᴛᴏ ᴡʜᴀᴛ ʟɪᴇs ᴅᴇᴇᴘ ɪɴsɪᴅᴇ ᴛʜᴇ ᴄᴀᴠᴇ, sᴏ sʜᴇ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ɪɴsɪᴅᴇ, ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ғᴀʀᴛʜᴇʀ ᴀɴᴅ ᴅᴇᴇᴘᴇʀ ɪɴsɪᴅᴇ ᴛʜᴇ ᴄᴀᴠᴇ. Zᴀɪɴᴇ sᴛᴏᴘᴘᴇᴅ ᴏɴᴄᴇ sʜᴇ sᴀᴡ ᴀ ɢᴏʟᴅᴇɴ ғᴏᴜɴᴛᴀɪɴ ᴀɴᴅ ᴀ ᴄᴜᴘ ᴏᴏᴢɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴘᴜʀᴇ ᴄʀʏsᴛᴀʟ ᴄʟᴇᴀɴ ᴡᴀᴛᴇʀ.

"Uɢʜʜ, I'ᴍ ᴛʜɪʀsᴛʏ ᴀs ʜᴇʟʟ! ᴍʏ ᴛʜʀᴏᴀᴛ ɪs ᴅʀʏ." sʜᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴏᴠᴇʀ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ғᴏᴜɴᴛᴀɪɴ ᴀɴᴅ sᴛᴀʀᴇᴅ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴄᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴏᴏᴢɪɴɢ ᴡᴀᴛᴇʀ. Sʜᴇ sʜʀᴜɢɢᴇᴅ ᴀɴᴅ ɢᴏᴛ ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ᴄᴜᴘ ᴀɴᴅ ᴅʀᴀɴᴋ ɪᴛ ᴇᴍᴘᴛʏ.

Sʜᴇ sɪɢʜᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴘᴜᴛ ʙᴀᴄᴋ ᴛʜᴇ ᴄᴜᴘ ʙᴜᴛ sʜᴇ ᴅʀᴏᴘᴘᴇᴅ ɪᴛ ᴏɴᴄᴇ sʜᴇ sᴀᴡ ɪᴛ ᴛᴜʀɴ ɪɴᴛᴏ ʀᴜsᴛʏ ʙʟᴀᴄᴋ ʙᴇғᴏʀᴇ ᴛᴜʀɴɪɴɢ ɪɴᴛᴏ ᴀsʜᴇs. Zᴀɪɴᴇ ғᴇʟᴛ ʜᴇʀ ᴍᴀɴᴀ ɢᴇᴛᴛɪɴɢ ᴡᴇᴀᴋᴇʀ ᴀs sʜᴇ sᴀᴡ ʜᴇʀ ʀᴇᴅ ɢʀɪᴍɪᴏʀᴇ ғʟᴏᴀᴛ ɪɴ ғʀᴏɴᴛ ᴏғ ʜᴇʀ, sʜᴇ ᴛʜᴇɴ ɴᴏᴛɪᴄᴇᴅ ʜᴇʀ ғᴏᴜʀ ʟᴇᴀғ ᴄʟᴏᴠᴇʀ ᴛᴜʀɴ ɪɴᴛᴏ ғɪᴠᴇ ʙᴇғᴏʀᴇ sʜᴇ ᴘᴀssᴇᴅ ᴏᴜᴛ.

𝐇𝐄𝐘 𝐇𝐄𝐘 𝐇𝐄𝐄𝐘𝐘𝐘!!!
𝐈 𝐚𝐦 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐫𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲~ 𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐚 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐨𝐧𝐞.

𝐀𝐬𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐬𝐚𝐰, 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐚 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐂𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐱 𝐎𝐜 𝐟𝐚𝐧𝐟𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧. 𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐚'𝐥𝐥  𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲~

𝐂𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞𝐡𝐞𝐡𝐞 𝐈 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬  𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐦𝐞 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 ♡´・ᴗ・'♡

𝐈 𝐰𝐚𝐛𝐲𝐮 𝐚𝐥𝐥( ˘ ³˘)♥︎

𝐅𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫 𝐈𝐧𝐟𝐫𝐨𝐦𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧. 𝐒𝐡𝐞'𝐥𝐥 𝐝𝐞𝐟 𝐛𝐞 𝐚𝐧 𝐎𝐏 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐡𝐚𝐡𝐚𝐡𝐚𝐡𝐚!!! 𝐀𝐡𝐞𝐦..

𝐁𝐲𝐞 𝐠𝐮𝐲𝐬❤︎☘︎

𝐃𝐞𝐦𝐨𝐧 𝐆𝐨𝐝𝐝𝐞𝐬𝐬 « 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐂𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫 × 𝐎𝐏 𝐨𝐜 »Where stories live. Discover now