I am sorry please try to understand Sachin Sir ne baht pyar se bola so mein un ku na nahi bol payi...
Shreya mera kia mein ny bhi itne hi pyar se bola tha, pr nahin tumhare liye Sachin ky sath Coffee piny jana zyada important tha aur mein ju restaurant mein 1 hour wait krta raha us ka kia???
Acha ab sory tu bola na.
Daya: Mujy tumhara sory nhi chaye blky mujy na tum se koi bat hi nahi krni. Abi tum ja skti hu.
Aesy nahin Coffee hi ki bat thi na mein ap ku meri wali special coffee bna kr deti hoon and she rounded her hands on his neck.
Don't try tu seduce me mein wakyi ghusa hoon.
She smirked mujy idea nahi tha Senior inspector Daya itni jaldi apna control kho dete hein.
Don't challenge to Senior inspector... I can control myself tum soch lu phir na kehna ky mein tumhein tang krta hoon. By saying these words he pulls her by waist...
Kia bat hy itni jaldi ap ka mood set hu gya mujy tu zyada struggle bhi nahi krni padi...
He jerked her hands and spoke Nooo way Shreya mujy wakyi tum se koi bat nahi krni hy. Ab tum jao blky tum ne tu jana nahi mein hi chala jata hoon.
Shreya: Mein ap ky liye itni mushkil se time manage kr ky yahan ayi hoon aur ap abi ja rahe hein...
Han ja raha hoon kiyu ky last week mein ny bhi itni hi mushkil se time manage kia tha jub tumhare pas mere liye thoda bhi time nahi tha. Aj mujy bhi jana hy Bye...
Are Daya tu yahan sub thek hy na Shreya se kuch jhagda hua kia...
Us ki tu bat hi na kru tum sub ku wo jitni sweet dikhti hy na itni hy nahi...
Abhijeet: Acha Daya jane bhi du na ab...
Tum bhi mujy hi bolo gy aik wo Shreya hy jisy meri koi prwa nahi aur ab aik tum hu mujy hi ghalt samj rahe hu...
Abhijeet: Are mein tumhein ghalt nahi keh raha hoon mein tu bus yeah keh raha hoon chodo ju hua...
Han chod hi aya hoon aese bhi jub kisi ku meri prwa nahi tu mein bhi kiyu khayal kru.
Abhijeet: Acha thek hy tu beth mein tere liye achi si coffee bna kr lata hoon... Daya ka ghusa bhi na pta nahi Shreya kese isy jhelti hy...
Shreya: Wesy hi jesy ap Un ka khayal rakhte hein mein bhi un ky itny se ghusy ku thek kr skti hoon...
Are Shreya tum yahan kes ayi???
Ap ky back door se Daya Sir yahan pr hi hein na???
Abhijeet: Han lounge mein hi hy baht ghusy mein lag raha hy...
Don't worry mujy pata hy un ka ghusa kese thek krna hy. Ap mujy dein yeah Coffee mein bnati hoon.
Han Coffee bna lu aur mujy phir Grocery Store jana hy tu tum sambal lena, Zidi hy pr pyar se mnao gi tu man jaye ga.
Shreya: Wo ap muj pr chod dein I know unhein kese mnana hy...
Yeah ap ki Coffee...
YOU ARE READING
Desires
FanfictionA collection of Sweet moments between our Adorable Dareya... Cover Credit @Sumpeople...