merhabalar. öncelikle bu 2 bölümlük hikayeyi nisandan beri yazıyorum şaka gibi ️🤦♀️ yazmak için vaktim olmuyordu ama nihayetinde neredeyse 9bin kelime yazmışım. bu diğer yayınladığım hikayenin neredeyse 3 katı.
umarım güzel olmuştur. aralıklarla yazdığım için sona doğru yazdıklarım için bütün cümlelerim değişmiş. bu yüzden şaşırmayın arada kopukluklar varsa takılmayın.
çok uzun olduğu için ikiye böldüm. iyi okumalar 😘
bu arada yorum yapmazsanız gerçekten darılırım. birde okuyup y vermeyenleri saymıyorum bile. ilj hikayem neredeyse 1bin okunma olmuş oy sayısı daha yeni 40 oldu. gerçekten hakkımı alamıyorum.
🎶|The Weeknd : Save your tears
.
Havanın yağmurlu olmasını severdim. Şeffaf şemsiyem üzerinden yağan yağmura bakarken içim huzurla doluyordu. İçim mutlulukla dolmuş ve adımlarımı yavaşlattım. İşe geç kaldığımı bile bile ayağımdaki uzun topuklu çizmelere bakarak birkaç su birikintisine basmıştım. Oysaki bu çizmelerimi yeni almıqştım ve pahalı bir markanın çizmeleriydi.
Çizmelerimi yeni almışken onları heba etmeye içim el vermediğinden adımlarımı hızlandırdım. Su birikintisi olmayan yerlere basarak ilerledim. Üzerimdeki kabana sıkı sıkıya sarıldım ve elimde şemsiye ile şirketin önüne geldim. Niye arabamla gelmediğimi düşünüyordum. Muhtemelen geç kalmıştım ve umarım azar işitmezdim.
Gerçi azar işitmek kimin umurunda.
Özellikle Rosé Park'tan azar yemek ninni gibiydi.İçeri girer girmez sıcak hava yüzüme çarptı Dışarıda o kadar çok yağmur yağıyordu ki işe gelenlerin ve şemsiye unutanların saçlarının ıpıslak olduğunu görebiliyordum.
Hemencecik girişte kartımı göstererek yukarı çıkan asansörü tam kapanmak üzereyken durdurdum. Kapının ben tarafından açıldığını gören Kim Taehyung gülümsedi. İçeri adımlayıp zaten ikimizinde aynı kata çıkacağımız için zaten çoktan 5. katın düğmesine basılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad idea | chaelisa✓
FanfictionBaşımı kaldırıp dağılmış haline bakarken dudaklarım iki yana kıvrıldı sinsice. "Ne zamandır bu kadar arsız bir kadın oldunuz Bayan Park." "Bunu asıl sana sormak gerek güzelim. Asıl sen söyle, ne zamandan beri beni arzuluyorsun?" Lalisa Manoban ✘ Ro...