keurumuş boazm

397 28 168
                                    

Todd uykusundan kolunda hissettiği hafif dokunuşla uyanırken homurdanıp arkasını döndü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Todd uykusundan kolunda hissettiği hafif dokunuşla uyanırken homurdanıp arkasını döndü. "Hayır Knox, uykum var dedim."

"Todd.." Ama Todd'un duyduğu fısıltı Knox'a ait değildi. "Uyan hadi.."

Todd daha az önce kapattığı gözlerini kocaman açıp telaşla arkasına döndü. O'ydu. Bu-- "Aman tanrım.."

Neil'in kocaman gülümsemesi yüzüne yansırken Todd'un üzerindeki örtüyü açtı. "Kalk bakalım uykucu."

"Neil.." Todd titreyen dudaklarını birbirine bastırıp Neil'a uzandı. Parmaklarının ucuyla hissettiği sıcaklık bağırma isteğini arttırıyordu. Bağırmak, herkese haykırmak istiyordu sadece. "S-sen gerçeksin.. Yani.. Aman tanrım! Nei--"

Ağzına kapanan el ile sesi boğuklaşırken, Neil boştaki elini dudaklarına götürdü. "Sessiz ol. Kimseyi uyandırmak istemeyiz."

Çocuk hızlıca başını salladıktan sonra Neil elini geri çekti. Todd daha fazla beklemeden ona sıkıca sarıldı, kendine hakim olamıyordu. Ağlamamak için dudaklarını dişlese de başaramamıştı. Titreyen vücudu ona dolanan kollarla bir nebze sakinleşirken Todd yüzünü çocuğun omzuna gömdü. "Biliyordum.." Fısıldamaları sessiz odayı doldururken boğazından bir hıçkırık koptu. "Ölmediğini biliyordum. Ben-- ben herkese söyledim, o yapmaz dedim." Geri çekilip Neil'in yüzünü elleri arasına aldı. Onu ikna etmek istercesine kararlı bakışları yüzünde dolanırken tekrar fısıldadı. "Ben asla inanmadım, yemin ederim-- o ölmez dedim."

"Biliyorum, Todd." Neil gülümseyip yanaklarındaki ellerine uzandıktan sonra sıkıca tuttu. "Nasıl ölebilirim ki? Asla yapmam. Daha aktör olacağım," Önce küçük bir kahkaha attıktan sonra yanaklarındaki elleri indirdi, tutmayı bırakmamıştı. "Çok komik öyle değil mi? Nasıl ölmüş olabilirim?"

Todd anlık gelen düşünceyle yataktan fırladı. "Çocuklara söylemeliyiz, çok sevinecekler!"

Hevesle kapıya yöneldiği sırada Neil ayaklanıp bileğini tuttu nazikçe. "Hayır Todd, burada olduğumu kimse bilmemeli."

"Ama--"

Neil bileğini bıraktıktan sonra yatağın yanında duran çalışma masasına ilerledi. "Hey," masanın üzerindeki senaryoyu eline aldıktan sonra gülümseyerek çocuğa döndü. "Bu da ne? Oynuyor musun?"

Todd utangaç bir şekilde başını eğdi. "A-aslında.. Evet. Sen gittiksen sonra-- yani ben.."

"Demek Othello?" Neil sayfaları karıştırırken mırıldandı. "Othello sensin öyle değil mi?"

"Evet." Todd heyecanla, sayfaları karıştıran çocuğun yanına ilerledi. "Ginny de Desdomona'yı oynuyor. Ah--" Aklına gelen şeyle gülüp elini alnına vurdu. "Charlie'yi görmelisin, fazla kıskanç. O ve Ginny birlikteler--"

"Oyunu izlemeyi çok isterim." Neil senaryoyu masanın üzerine geri bıraktıktan sonra hemen yanındaki daktiloya göz gezdirdi. "Ne yazıyorsun?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ghost of you | dead poets societyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin