Utólsó Suli Nap

115 9 0
                                    

           (néhol csúnya szavak)
Kate szemszöge:

Reggel az ébresztő hangos rigácsolására keltem. 6:30 volt.
- baszki de útálom ezt. Montam mivel ma van az utólsó nap a suliban és hát nagyon útálom a sulit nincs semmi jó benne csak az unalom. De muszáj menni iskolába. Ki keleltem az ágyamból pedig szívesen feküdtem volna még. Ahogy fel álltam oda sétáltam a gardróbom-hoz ki kaptam belőle egy kék magas derekú farmert hozzá egy kötött mintás pulcsit.Be mentem a fürdőszobámba. Meg fésüködtem fel vetem a ruhám.

 Meg fésüködtem fel vetem a ruhám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( a képen nem kate van)

és a szokásos sminkemet tettem fel [ szájfény, highlighter, pirositó] nem nagyon szoktam suliban sminkelni mert miért is kéne 😅. Mi után kész lettem le mentem. Ahogy be értem a nappaliba (mert onan, rá látni a konyhára) a drágalátos bátyámat láttam ahogy nézi a tévét.
- jó reggelt. Monta jaeden mosolyogva amíg nem értek mért? 🤔
- neked is de amúgy miért is mosolyogsz?. Kérdeztem
- miért nem lehet mosolyogni?. Nevetetki
Inkább nem válaszoltam neki be léptem a konyhába ahol éppen anyukámat látam éppen reggelit készít.
- jó reggelt anya-. Montam unotan
-

-neked is drágam mindjárt kész a reggeli -
- okés. -Miútán ezt ki montam elő vettem a telefonom és írtam chloe-nak
            
                                      Én: szia chloe

Besti💞😘: szia akkor  megyünk együtt suliba?
                       

                             Én:igen találkozunk 20      perc múlva házunk elött. 💕

Besti💞😘: oksi na megyek reggelizni mert a noah meg eszi előlem szia👋🤣💞

                                      Én: okés szia💞👋

Miután ezt leirtam chloe-nak anya szólt hogy kész a reggeli így le ültem a pulthoz anya tojás rántottát csinált bacon-nel ami isteni volt.

- nagyon finom volt anya.- Mosolyogtam
-örülök neki-monta
Pár percig csendben fogyasztotuk a csöndet anya törte meg
- és drágáim mit fogtok csinálni a nyáron? - Kérdezi tőlünk
- én srácokal leszek - monta jeaden mit is vártam hogy talán velülünk is lesznek na igen nem is emlitettem hogy mióta hirisek lettek nem ss szoktam velem beszėl i de ez engem hidegen hagy még a fiuktól ez normális de millie meg sadie  ők úgy veszik mint ha nem is léteznék de nem akarom hogy mint egy királynő vel  úgy bánja ak velem csak jól lenne ha néha együtt lógnánk. De persze chloeval töltöm majdnem minden szabad időmet ő is haradszik rájok de nem csak ő én is. Még az elején egykicsit rosszul esett de már nem nagyon érdekel. A gondolkozásomból anya zökentett ki.
- kate te mit fogsz csinálni a nyáron ?-
-szerintem chloeval leszek majd vagy itthon fogok lenni vagy nem tudom..- montam unotan mert tudom hogy csak unatkozni fogok
- oké -monta anya.-
fel áltam és el indultam gyorsan a táskám ért emeletre  mert már 7:12 volt . Gyorsan felkaptam a táskám leszaladtam a lépcsőn és nagy meg lepetés re a fiúk várták lent.( A fiúkon belül úgy értettem, finn, wyatt, jack, noah, gaten, calebre értettem). És hát egy kicsit meg lepőgtem de nem mutattam ki hanem csak elmwntem meletük és leáltam a az ajtó elé mert ugye anya visz  minket suliba mert a mi szüleink nagyon jó barátok és még egyeztek abba hogy mindig valamelyik-ük visz minket suliba. Na de én és chloe nem mindig velük megyünk mert miért is kéne. De  nekünk 8 személyes autónk van  {amit én se értek xd🤣}.
- kate gyere indulunk..- monta volna valamit de bele vágtam a szavába
- én gyalog megyek anya. - mert nem akartam ezekkel a beképzeltekel utazni.
- miért? - kérdezik tőlem a fiúk és anya.
- mert és nincs közötök hozzá-. És egy flegma mosolyt varázsoltak az arcomra de persze ezt nem anyának válaszoltam
- mikor lettél te flegma? . - monta Jack
-  én flegma nem vagyok csak ti - mutatok a fiúkra - beképzeltek.- Miútán ezt ki montam kimentem az ajtó mert már chloe kint várt. De mikor ki jöttél halottam hogy valamit mond noah. De nem érdekelt így csak tovább mentem.
- szia chloe-. Meg öleltem ő persze ezt viszonozta.
-szia kate mehetünk? -
- igen.- és el indultunk és közben beszélgetünk. És chloe egy olyan kérdést tett fel amin nagyon meg lepődtem.





❤️ Losers club❤️Where stories live. Discover now