"Kate, tak jdeš už? Takhle to nestihnem," volá na mě od dveří moje nejlepší kmoška Kim. "Už běžím!" Ještě poslední úpravy a můžu vyrazit.
Jdeme s Kim běhat. Potřebuju se nějak zabavit, abych zase něco neprovedla. Bydlím na okraji Londýna a jmenuju se Katharina Pierc a je mi 17. No, technicky vzato mi mělo být včera 18, ale to se jaksi nestalo. Před půl rokem jsem málem umřela. No, já jsem vlastně umřela. Jsem teď napůl upírka a tak stárnu pomaleji. Příští rok, kdy mi má být správně 19, mi bude teprve 18. No a teď, co se mi stalo:
-flashack-
"Mamí, jdu si zaběhat." Křiknu na mamku, která přiravuje večeři v kuchyni.
"Dobře, ale hlavně neběhej v lese, víš, že se tam potuluje nějaké zvíře."
"Neboj!" křiknu na ní a zabouchnu dveře. "To určitě," řeknu si pro sebe a běžím směrem k lesu. Běžím zase tou samou cestou co vždycky, ale na jednom rozcestí leží přes cestou, kterou obvykle běhám spadlý veliký strom
"No, co se dá dělat. Dneska asi, Kath, poběžíš jinudy," řeknu si a zahnu do leva.
Jo, jsem tak trochu blázen, povídám si sama pro sebe. Všichni si díky tomu myslí, že jsem blázen. Normálně chodím běhat s Kim, mojí nejlepší kámoškou, ale jí dneska nebylo dobře, tak jsem šla sama. Dneska jsem si nevzala sluchátka, a tak jsem uslyšela, jak za mnou někdo běží. Otočila jsem se, ale nikdo tam nebyl. Myslela jsem, že už opravdu blázním, ale pak jsem to uslyšela znovu. Běžela jsem ještě rychleji, ale nestačilo to. Někdo mě popadl zezadu okolo pasu a zabodl mi něco ostrého do krku.
"Au!" vykřikla jsem, ale byla jsem tak vysílená, že jsem už nemohla nic víc říct.
"Harry! Pusť jí!" vykřikl někdo, kdo se k nám velmi rychle blížil. Dotyčný, kdo mě držel, zřejmě ten Harry, mě okamžitě pustil a utíkal pryč. Viděla jsem, jak ke mně přiběhli 4 postavy, ale 3 hned zmizeli.
"Neboj se, budeš v pořádku," slyšela jsem něčí hlas, ale přišel mi strašně vzdálený. Přiložil mi něco k ústům a mě okamžitě začala do úst téct nějaká teplá tekutina co chutnala po.....po čem chutnala? Po krvi. Pak už si pamatuji, že jsem se probudila v nemocnici.Ahoj, tak doufám, že se Vám bude moje povídka líbit :) Jelikož ji mám hotovou, přidám sem všechny díly naráz ;) Prosím piště vaše názory na tuto povídku a pokud se Vám bude líbit i ohodnoťte. Děkuji a přeji příjemné čtení ;)
ČTEŠ
Let it go, I'm vampire
FanfictionZayn a Kate, dva lidé, které spojí jedna chvíle. On je upír a Kate je napůl upírka a napůl lovky. Co všechno budou muset překonat od jejich prvního setkání? DOKONČENO