Pov Noah:
Daar lag ik dan, 7 uur 's morgens met Louise in mijn armen. De veel te vroege wekker is net afgegaan. Het is 1 september en Louise moet straks weer naar de Novac Academie. Al heb ik liever dat ze hier in mijn armen blijft liggen, besloot ik haar toch wakker te maken. Ik wou haar net wakker tot er een (op dit uur) veel te enthousiaste jongen de kamer in komt rennen. Je raad het vast al, Sam. 'Yow turtlebirds, Louise zin in je eerste schooldag?' vroeg hij. Nog geen 2 seconden laten hoor ik Bo de gang op rennen en nog 2 seconden later staat ze in mijn kamer. 'Sam, je ziet toch dat ze nog slaapt? Kom mee.' En weg waren ze. Ik had verwacht dat Louise ondertussen al wakker was geworden, maar die lag nog diep te slapen met Meneer Beer in haar armen. Het is ondertussen 10 minuten later dus ik besluit dat het stilaan tijd wordt om haar wakker te maken. 'Kleine, wakker worden. Je moet straks naar de Academie.' Louise draaide haar om en zei met een ochtendstem 'nog 5 minuutjes, ik kom zo.' 'Ja is goed, maar 5 minuten maximaal anders kom je nog te laat. Ik ga alvast eten maken', antwoorde ik op haar. Ik besloot om pannenkoeken te maken, want daar had ik al een tijdje zin in. Even later kwam Bo, op de geur af, de kamer in gelopen. 'Wat ben je aan het maken?', vroeg ze. 'Goh ik denk lasagne, ruik je dat niet?' antwoorde ik sarcastisch. Ik realiseerde me dat het al een kwartier later is en dat ik vergeten ben om Louise wakker te maken. 'SH*T, IK MOET LOUISE NOG WAKKER MAKEN', schreeuwde ik door de kamer heen. Ik rende mijn kamer in en tot mijn verbazing zat Louise daar al helemaal aan gekleed. 'Huh, maar wanneer heb jij je aangekleed?', vroeg ik aan haar. 'Ik rook die lekkere geur van de pannenkoeken dus ik besloot om mezelf snel klaar te maken want ik had honger', antwoorde ze. 'That make sense, nou kom dan kunnen we gaan eten.' Louise volgde mij naar de woonkamer en we gingen eten.
---------------------------------------------------------
Hee, dit is mijn eerste deel van het verhaal over Louise en Noah. I hope you enjoyed it :)
JE LEEST
Loah - true love
RomanceDit verhaal gaat over Noah en Louise. Het gaat over hun relatie, hun vriendschap maar ook hun ruzies. Enjoy :)