TAG

47 12 8
                                    

Takže tagla ma Bianchi007. Asi to poznáte.

Kedy si sa pripojila na wattpad?

26. Januára. O chvíľu to už bude rok čo som tu.

Ako sa volala tvoja prvá kniha na wattpade a akého bola žánru?

Moja prvá kniha sa volá Ríša snov a je to Fantasy. Vznikla tak že sme v škole maly napísať krátky príbeh o sne. A ja som začala písať ale nedopísala. Potom som objavila wattpad. Na začiatku som si len čítala a potom ma napadlo že čo tak oprášiť môj starý nápad a skúsiť z tých pár riadkov napísať knihu. A tak sa aj stalo. Doteraz si pamätám aká som bola nervózna keď som vydala prvú kapitolu a čakala na ohlasy.

Aký máš mode na wattpade?

Tmavý. Občas si dám aj svetlý ale potom to zase zmením na tmavý.

Aké knihy čítaš na watte?

Najčastejšie Fantasy a fanfikcie. Čítam len fanfikcie o Marvel a HP ale momentálne čítam aj jednu inú o zabijackych medveďoch(pochopí len fanfiction_fox)

Aká kniha na watte sa ti najviac páčila?

Toto je veľmi ťažká otázka. Páči sa mi veľa kníh. Napríklad mám rada tvorbu Bianchi007, fanfiction_fox,Pauli_Black, Sophie_Mall_147 a veľa ďalších.

Kto ťa na watte najviac inšpiroval?

Moja šibnutá trieda vrátane fanfiction_fox. Ale aj moje obľúbené filmy či moje fakt divné sny.

Čo ťa na watte najviac štve?

Asi to čo všetkých. Sú to tie hlúpe reklami.

Kto bol tvoj prvý sledovaťeľ?

Na mojom novom profile je to Adri_Weasley a na starom to bola Sophie_Mall_147

Píšeš si z niekým na watte?

Popravde ani nie ale rada si pokecám.

Koľko máš na watte kníh?

Podľa toho ako sa to myslí. Vydala som päť kníh a ani jedna nieje dokončená a za knihu ako príbeh sa dajú označiť len dve. V knižnici mám 69 ale ich počet je čoraz višší.





Takže teraz tagujem ďalších ľudí:

fanfiction_fox
Pauli_Black
Sophie_Mall_147
Adri_Weasley
SaskiaAlexSvitekov
Larionov35












Lexi



všetko možnéWhere stories live. Discover now