Бага байхад Солонгос миний мөрөөдөл байсан . Үгүэ найз бид хоёрын . Солонгост очиж ажиллаж амьдарахыг маш их хүсдэг байлаа . Гэхдээ мөрөөдөл биелсэн одоо бид хоёр хоолны хэрүүл хийгээд байж байна.
Мөрөөдөлдөө хүрэхийн тулд худлаа үнэн хичээлээ хийж ээж ааваасаа уйлан барин нэг юм ирсэн . Юуны түрүүнд өөрсдийгөө танилцуулах хэрэгтэй байх.
Намайг хэнбуг (Солонгос нэр) гэдэг . 22 настай. Ашиггүй гозон , гудамжны бүжигээр хичээллэдэг , хааяа галзуу юм нь хөдөлчихдөг , идэх миний хобби , анхны хайрын хөгийн түүхтэй тэр явдлаас хойш хөвгүүдэд дургүй болсон . Архаг кдрамачин , зураг зурах дуртай.
Манай найзыг Сояа ( Солонгос нэр) гэдэг. Үе2 юм нь хөдөлдөг, туранхай яс , тогооо дүүрэн хоол идсэн ч таргалдаггүй муу азтай хошного, шалиг , донтой ,бусдын хажууд даруу эмэгтэйлэг болчихдог , тик токчин , ноцолдох дуртай , намайгаа дандаа шоглоно тоглоно ,хааяа алад нуучихмаар зивүүн .спортлог ,сагс волейболыг хашраана, манай ээжийн ахын хүүхэд үеэлүүд гэсэн үг , гэхдээ маш сайн найзууд , багаасаа хамт шороо идэж өссөн.
-би хэзээ шороо идсэн юм нээх шороо идчихсэн юм шигАнх Солонгост ирээд хоёр соёлын шокууд онгоцноос буунгуутлаа орилж чарлаж бүжиглэж байгаад нэг хашлага унагааж эвдээд өрөнд ороод саатуулагдаж байсан . Мань хоёр ясны бүтэлгүй юмнууд байгаа юм. Хааяа2 зодолдоно ,үсдэлцэнэ,ноцолдон тэр нь нээх шалихгүэ нэг бол хоолноос болно нэг бол юм булаацалдана. Тэнэхээрээ сөүлийн гудамжуудийг метрлээд хөл тавхайгаа эргэтэл явчихдаг.Заримдаа ганц шил сөжү ууж ирчихээд хоёр малнууд бие биендээ агсан тавиад нэг бол барилдаж аваад нэг харахад уйлж майлцгаасан хоёр хошуу амаа нийлүүлж бие биенийгээ тас тэвэрсэн юмнууд.
Энд ирээд удаагүй байхад хар шөнө элэг бөөрөө наалдуулсан хоёр юм гэртээ харих гээд явж байгаад атмаан охидуудтай таараад нөгөөдүүл дээрэлхэх санаатай мөнгөө өг гээд түлхэж мүлхээд алуулхаа мэдэхгүй байж бааснууд чинь манай сояад тэс цохиулчхаад гуяаа алгадаад явсандаа хөөрхий.Өнөөдөр нэг заал авж бүжгийн бэлтгэл хийх төлөвлөгөөтэй байгаа . Миний үс халимаг болохоор хүмүүс эрэгтэй гэж хараад байдаг ёстой нэг. Нэг охин хүртэл надад сэтгэлээ илчилж байсан гээд боддоо.
Миний стайл хувцаслалт ер нь тэр чигтээ эрэгтэй хүн . Харсан охидууд убба нтр сүүлдээ юбкэ өмсөөд хавчаар зүүж явах гэсэн ч юм эвгүй надад лав тохирох эд биш юм билээ.Би нэг тольтой заал цагаар түрээслээд түлхүүр аваад онгойлгох гэтэл онгойхгүй хүн байгаа юм бол уу гээд хаалгыг нь нүдтэл байдгүй шүү. Дахиад түлхүүр ээ хийгээд эргүүлтэл арай гэж онгойв.
Ороод хувцсаа солиод пүүзээ үдэж байтал цаад талаас нэг юм нураад ирэх нь.
Өрөөсөн пүүзээ бариад
-хэнбээ юу вээ
Юм дуугарахгүй байхаар нь ойртоод
-хурдан гараад ир ,
эцэг тэнгэр бурхан будда есүс христ юу байдгын тэр юм нь байдаг юм өнөөдөр л бишшүү иб нь үхэхэд дэндүү нас жаахан цус хүйтэн байна бишээ халуун гэдэг билүү?
Нас залуу цус халуун ч гэдэг билүү зза мэдкүэ мэдкү
Хүн байхгүй гэж бодоод очоод хартал хайрцагнууд нураад уначихсан байв.
Хайрцагнуудыг өрөх гээд явж байтал хүний хөл....
Би: хөөе одоохон гарж ирэхгүй бол дараад алчихна шүү
Ерөөсөө дуугарахгүй үхцэн юм байхдаа унтаж байгаам болуу . Очоод хөлөөрөө хүртэл яах ч гүй. Доошоо харцан байхаар нь хөлөөрөө өшиглөөд дээш нь харуултал
-НИКИиии????
Зүүдлээд байгаам байхдаа юу вээ
Enhypen хамтлагийн Niki OMG
Харахад унтаж байгаа юм шиг байна нэг хацар дээр нь нус наалдчихсан шүлс гоожоод хатчихсан . Би яах ёстой вэ . Гараад хүнд хэлэх гэхлээр хайран ч юм шиг олон жилийн мөрөөдөл минь юм шүү дээ.(tgd yah geed bga buldruu ve xD)За анхны бичвэр хха ёстой тэгэсгэл хаячлаа дараагийн хэсгүүдээ илүү гоё урт болгоноо vote darara follow higere comm bicere byrlla
YOU ARE READING
Friend or Boyfriend?
RomanceСанаандгүй байдлаар Никитэй танилцаж найзууд болно. Ники чиний найз уу эсвэл найз залуу ? Хөгжилтэй хайрын түүх