پێشەکی(کوورتەیەک)

861 77 80
                                    

Vote before reading.....🖤

کەسایەتیە  سەرەکییەکان!🦋

Lora's pov

ناوم لۆرایە ١٧ ساڵم لە پۆلی شەشم کۆتا قۆناغی قووتابخانەمە ئەمساڵ هەوڵی بەرزترین نمرە دەدەم تا ببم بە پزیشکی دەروونی ئەووە ئاواتی خۆمە هەمیشە ویستوومە لە مرۆڤەکان تێبگەم دەزانم سەردەکەووم گەر ببم بەو پزیشکەی چەندین ساڵ خەونم پێووەی دەبینی وە من لەگەڵ خێزانەکەم دەژیم بەڵام قووتابخانەکەی من لە دەرەووەی شارەکەمانە لە توورکیا!هەموو ڕۆژێک بە پاس هاتووچۆ دەکەن بۆ قووتابخانە بەڵام کێشەم نییە چوونکە هەستێکی خۆشم پێ دەبەخشێ کاتێک لە جێگەیەکی قەرەباڵغی دەبم بە بیرکردنەووە لە ناخی مرۆڤەکان هەموو کاتێکم بە ڕێ دەکەم بەرامبەر هەموو ڕووداو ساتەکانی ژیانم زەردەخەنە دەکەم چوونکە هەست دەکەم ئازارەکەم کەم بکاتەووە لەگەڵ ئەووەشدا گوێگرتن لە میوزیک و پیاسە کردن بە تەنها لە پاڕک و شەقامەکان خۆشترین شتی ژیانمە!

Burak's pov

ئێهـ ناوم بووڕاکە ١٩ ساڵم لە قۆناغی دووەمی کۆلێژم بۆ بوون بە مامۆستای وەرزش دەخوێنم ئۆتۆمبێلم هەیە بەڵام لەبەر ئەووەی ماڵەکەم زۆر لە کۆلێژەکەم دوور نییە و بۆ تەندرووستی خۆم هەموو ڕۆژ بە پاسکیلەکەم هاتووچۆ دەکەم وە هەر بەووە ناسراووم هێتفۆنەکەم دەخەمە گوێم و بە دەم لێخووڕینی پاسکیلەکەم کاتێکی خۆش بە ڕێ دەکەم لە ڕێگا وە من بە تەنها دەژیم واتا ئەووەشیان لەبەر حەزی خۆمە هەمیشە ویستوومە بە تەنهابم وە لەبەر خوێندنەکەم لەگەڵ خێزانەکەم ناژیم بەڵام هەینی هەموو هەفتەیەکم لەگەڵ خێزانەکەم بەسەر دەبەم!


"ئەووەی چارەنووس بە ئێمەی بەخشی بوونی بەخت نەبوو ڕاستی ئەشقەکەمان بوو"

¡¡¡

~☆~

چاووەڕووانی پاڕتی یەک بن🌸😊

وە ڕای خۆت بڵێ لەسەر سەرەتای چیڕۆکەکە!💗😊

ئەوجا لە هەڵەی ڕێنووسیم بمبوورن🦋🔐😊

پلیس پێم بڵێن بیکەمە کوورتە چیڕۆک یان وەک هەموو چیڕۆکەکان سەروو دە پاڕت بی؟😊🦋

وە

سووپاس بۆ خوێنەر بوونت!💞😊

بـــــــــای💙🦋😊















"The Smile"زەردەخـەنــەکـە✔Where stories live. Discover now