Gece'nin karanlığında koşa'bildiğim kadar hızlı koşarak ara sokaklara sapıyor, peşindeki adamları atlatmak için duvardan atlayıp karanlık sokak arasına gizlendim.
saklandik'tan sonra biraz nefeslendim ve iyice duvara yaklaşarak sokakları gözetlemeye başladım sesler netleşmeye başladı bir an nefesimi tuttum.Ayak sesleri iyice yaklaştı başımı kaldırıp baktım bunlar pesimdekiler değildi sanırım onları atlattım.
İki kişiydi sanırım normal vatandaş ti ama bu saatte hangi normal vatandaş sokakta olurdu ki.
Saklandığım yerden çıktım biraz ilerideki telefon kulübesini görünce oraya yürümeye başladım.
Az önce yanımdan gecen iki kişi biraz ileride hararetli bir şekilde tartışırlar ken çok umursamadan telefondan numarayı çevirdim.
az sonra telefonu açan kişi beklediği adresi söyleyip kapattı.Yeniden yolda yürümeye devam ederken birden silah sesleri gelmeye başladı.
"Aaahh zaten bu saatte burda tekin birinin olmasını beklemek benim salaklığım"
Hemen bulunduğum yerden sürünerek duvarın arkasından izlemeye başladım. az önceki iki kişiye saldırlmış ti galiba onlarda karşılık veriyordu .
Benim hemen buradan çıkıp gitmem lazim bı an önce buluşma noktası a varmam lazim zaten gecikmis tim iyice geç kalıyorum.
Silah sesleri kesilince duvardan kafamı uzattım sanırım çatışma bitmiş ti.
"Abi iyi misin yaralandım mi "
Duyduğum sesle sesin geldiği yöne doğru baktım iki kişiden bir i vurulmuştu diğeri de az önceki silahlı adamlara doğru birkaç el ateş etti ve peşlerinden bağırmaya başladı.
Ben de bulunduğum yerden kalkarak yaralı adama doğru yürümeye başladım. Bir elinde silah diğer eliyle de omzunu tutarak duvara yaslanmış sık sık nefesler alıp veriyordu.
Yanina vardığımda beni fark edince hemen silahı kaldırıp bana doğrulttu.
vay canına bu adam adeta taş üzerinde ki kıyafet leri ben klas plaza çocuğuyum diye bağırıyor .
"Hey hey sakin ol sadece iyi misin diye bakicam yaralısın sanırım bakmama izin ver "
Ben konuşurken sadece beni süzdü acıdan inleyerek elini yaranın üzerinden kaldırdı
"Sanırım bu bakabilirsin demek oluyor"
" git buradan"
" Gidicem"
Yaraya boynum da ki şalı top haline getirerek bastırdım. Kısık bir şekilde inledi.
" Çok kötü degil sadece sıyırmış öldürmez yani" dedim
"Sen... Sen nasil bu kadar soğuk kanlı olabiliyorsun. su an karşımda çığlık atıp ağlamam falan gerekmiyor mu? "
Bunu soru sormak için değilde teyit etmek ister gibi idi sanki.
Hiç birsey söylemeden aya kalktım ve yolda sakin adımlarla buluşma yerine doğru yürümeye başladım. arkamdan
" Kimsin sen "
Cevap vermeden ilerlemeye devam ettim
" hey dur "
Diğer adam da geldi ve benim arkamdan bağırıyor du.
Peşimden geldi ve kolumu tuttu kolundan tutup ters çevirip ileriye doğru fırlattım.
Ve sakince yürümeye devam ettim çantam artik kolumu ağrıtti bende çıkarıp diğer koluma taktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ASİ ÇİÇEĞİM~
Science FictionBazen hayatımız başımıza gelenler den ibarettir. Belki de hiç Kendi hayatımız için kararlar almamış, sadece başınıza gelenleri uzaktan izlemiş iz dir.