~1~

267 21 21
                                    

Yine Bibi sabah gözüne vuran o ışık ile uyandı. Küçük kardeşi yanında uyuyordu.

Bibi kalkıp yavaş adımlarla salona gitti. Babası yine kumardan gelmiş ve uyuya kalmıştı.

Bugün tatildi.İşte Bibi ise başkalarının tam tersine tatillerden nefret ediyordu.

Bibi'nin anne ve babası sürekli kavga eder ve Bibi'ye piskolojik şiddet uygularlardı.

Yemek yap, kardeşine bak, okula gitme, yerleri süpür ve daha birçok...

Bibi artık dayanamıyordu.

Ve bir karar verdi.

Gece küçük kardeşi Crow ile kaçacaktı.

Çünkü artık bu hayatı istemiyordu.

Gece olunca...

Bibi kalkıp bavula biraz kıyafet ve ihtiyaçları olabilecek şeyler koydu. Crow'un oyuncakları, kıyafetler, battaniyeler...

Sonra Crow ile salona gittiler.
Bibi'nin babası koltukta uyuyordu.
Bibi çok dikkatli bir şekilde babasının cüzdanından biraz para aldı.

Ve evden çıktılar.

Yağmur yağıyordu. Çok şiddetli bir şekilde.

Bibi Crow üşümesin diye onu kucağına aldı. Ve bavul ile sokakta boş boş yürümeye başladı.

Bibi ormanda daha güvenli olabileceklerini düşünerek ormana doğru gitmeye başladı.

Ağaçların altında uyuyabilirler diye düşündü.

Ormanda biraz ilerleyince küçük bir kulübe gördü.

Hani çizgi filmlerde olur ya? Ormanlarda tahta kulübeler...

Bibi'nin yüzünde küçük bir tebessüm oluştu.

Kulübeye girdi ve kulübe terk edilmişti.

Bu kulübenin küçük tatlı bir mutfağı vardı. Bir tuvalet ve bir yatak odası.

Bibi Crow'u yatağa yatırır ve üstünü örter.

Kim bilebilirdi Bibi ile 6 yaşındaki kardeşi Crow ile evden kaçabilecekleri?

Bibi Crow'un alnına bir öpücük kondurur.

Ve dışarı çıkar. Yağmur durmuştu.

Bibi gökyüzüne bakar. Yıldızlar ne kadar derin ve huzur verici. Bibi gözleri parlayarak yıldızlara bakıyordu.

Huzur verici, derin, etkileyici... Sanki biri Bibi'yi yıldızlara bakmaya zorluyordu.

Bibi en sonunda içeri gidip kardeşinin yanına yatar. Yarın erken kalkacak kahvaltı yapıp iş bulmaya gidecekti.

Ertesi Gün...

Crow uyanmış ablasına sarılıyordu. Sonra Bibi belindeki küçük kollardan dolayı uyanır ve ayağa kalkar.

Crow:Günaydın abla!

Bibi Crow'u kucağına alıp havaya kaldırır.

Bibi:Günaydın küçük afacan! Hadi kahvaltı yapalım.

Bibi mutfağa gider ve çekmecelerde bir şey varmı diye kontrol eder.

Tam sonuncu çekmeceye kapatacağında, bir not görür.

***** sokağı 2. ara mahalle.

Bu da neydi? Bu sanırım eskiden bu kulübede yaşayanlara ait bir nottu.

Bibi notu alıp cebine koyar. Bugün o sokağa gidecekti. Ama Crow'u yalnız bırakamazdı. Bu yüzden onuda yanına alacaktı.

Bibi Crow ile dışarı çıkar.

Bibi:Bugün kahvaltımızı marketten alacağız tamam mı?

Crow:Peki abla!

Bibi markete gider ve Crow'un istediği bir kaç şey alır.

Bir parka giderler ve oturup kahvaltı etmeye başlarlar. Bu parkta yalnızdılar. Ya da Bibi öyle zannediyordu.

Crow ablasına teşekkür ederek sarılır.

Bibi:Hadi daha bana iş bakacağız ablacım.

Crow:O zaman hadi gidelim!

Bibi eşyaları toplarken karşıda üç kişinin olduğunu farkeder.

Bunlardan biri kapşonlu, biri siyah saçlı ve atkı takıyor, diğeri ise mor saçlı ve uykusu olan bir adamdı.

Nedense Bibi kendini güvende hissetmedi.

Onlar kim? Ve bu az bilinen parkta ne arıyorlardı?





Evet yeni bir hikayeye başladım.

Bunun diğeri gibi saçma olmasını istemiyorum.

Umarım güzel bulmuşsunuzdur.❤

Oylamayı unutmayın!

~Love Swans~(Brawl Stars)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin