Evet 1. bölümü silip en bastan yazdım TwT. Ha buarada aramıza 2 yeni oc katıldı bunlar Angel ile Amy -Alex_Chan- ın karakterleri
İşdiz yazarınız sunar,
Angel anlatımı (Dünyada bir ilk),
Okulum önüne varmıştık. Normalde okul sevmem ama buraya atandımızı duyduğumda gerçekten heyecanlanmıştım. Yani bir düşünsenize içinde usta katillerin,sihir yaratıkların,kahramanların ve bunlar gibi daha bir çok şeyin gitti bir okula gitmek istemezki!?
Amy:Ben buraya neden geldim ki?
Oh doğru Amy istemez -_-. O benim sevgilim ve ne yalan söyliyim biraz kıskanç,inatçı ve ciddi biri.
Angel:Hadi ama Amy biraz neşelen!
Amy:Senin için demesi kolay.
Angel:Of sadece içeri girelim.
Amy'i tebrik etmek lazım. Tavan yapmış moralimi 5 saniyede düşürdü. Her neyse önemli olan AU okuluna gitmemiz!
Okulun bahmçesine girdik. Karşımıza açık kumral saçlı bir gözü mavimsi bir gözü sarı olan bir çocuk çıktı.
???:Merhaba siz okulumuza yeni gelmiş olmalısınız. Ben Emma. Emma ERIN.
Angel:Merhaba Emma ben Angel buda Amy. Taniştımiza memnun oldum.
Emma:Bende Amy ve Angel!
Amy'e hızlı bir bakış attım. Şimdiden kıskanç bakışlsrını atmaya başlamıştı.
Angel:Hadi ama Amy minicik bir çocuğu kıskanacak deyilsin ya! Öhöm onun adına özür dilerim ikimizinde okulla arası pek iyi deyildir de. 😅
Emma:Sorun deyil bu okulu sevicenize eminim. Nasıl olsa Creepypasta'dan Sally face'e kadar bir sürü fandom bu okulda okuyor.
Aniden pembe bir kız yanımıza yaklaştı. Dur bir dakika bu şey deyil mi BNHA'daki Mina Ashido!? EVET EVET BU O!?
Mina:0w0 YENİ ARKADAŞLARRRRRR!!!!!!!!!
Aniden Amy'le bana sıkı bir şekilde sarıldı.
Emma:AĞAĞAĞAĞA GRUP SARMASI!!!!!!!!!
Emma'da üstümüze atlıyınca hepimiz yere yığıldık. Gerçekten sıcak kanlı bir okul. Sanırım burda.iyi vakit geçireceğiz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FANDOM OKULU
FanfictionBNHA,SCP vakfı,FNAF,Creepypasta,Countryhumans,Dream Team,Minecraft (Mobs),DDLC,Deltarune,Undertale,Kanlı Göz Ovası (Ben oluşturdum .d) ve Oclar