Dobry Wieczór moi czytelnicy. Zapewne wielu z was kojarzy miejskie Legendy o tzw. Facetach w Czerni, czy Czarnej Wołdze... O Panach w eleganckich garniturach, którzy pojawiali się gdy zjawiska paranormalne miały miejsce..bądź też sytuacje wymykały się spod kontroli dobrze znanych nam jawnych służb. Zakładam, że seriale takie jak ,,Z Archiwum X" czy ,,Czynnik PSI" są wam dobrze znane, choćby ze słyszenia. Programy te były wzorowane właśnie na tych historiach...Wielu twierdzi, że tacy tajni agenci rządowi tak specjalnych grup...nie istnieją...że to tylko wymysł mas...Ale czy na pewno? Czy może Oni tylko Oficjalnie Nie Istnieją, i krąż w około nas mijają codziennie, anihilując zagrożenia. Nie dawne wydarzenia związane się z ujawnieniem się S.O.G.A., czyli Specjalnej Operacyjnej Grupy Antyterrorystycznej, której brawura akcja pojmania Cygaro we Wrocławiu, zakończyła się sukcesem, skłania nas do przemyśleń czy być może polski rząd nie ukrywa przed nami jeszcze jakiś tajemnic?
Dzięki moim kontaktom, udało się odkryć kilka tajemnic S.O.G.A., które wkrótce ujawnię.
Przeniesiemy się między innymi do Borów Tucholskich, do roku 2004 , gdzie zaginęły 24 osoby , a także do stycznia 2013 roku, kiedy to na górze Ślęża miało wylądować UFO. To i wiele więcej historii już wkrótce.
CZYTASZ
Oni Oficjalnie Nie Istnieją
Mystery / ThrillerA co jeśli Oni istnieją naprawdę? Smutni panowie w czarnych garniturach? Czy zawsze są smutni? Czy naprawdę mają tak władzę i zasoby jak im się przypisuje?