@CansuyldzCansu

88 4 0
                                    

BEN :

Merhaba Eda Ece hakkinda röportaj yapacagim.Biraz kendinizden bahsedebilirmisiniz?

CANSU :
İsmim Cansu Edaistler Aslan Cansu, Eda Aslan olan Cansu der.En sevdigim renk pembe.eda eceyi cok seviyorum boyle icten gelen garip bir duygu nasil tanımlayacağımı bilemiyorum ama. .. Öyle işte Eda Ece ye adanmış hayatlar ☺.

BEN:

Hayallerin nedir bize biraz hayallerinden bahsedebilirmisin?

CANSU :

En büyük hayalim Eda Eceyi görebilmek ve 25 nisanda dogum gunumu kutlaması cok istiyorum l. Bilmiyorum ama hayali olmayan bir incan cik. Düşünemiyorum hayali olmali imkansizi istemeli gercekci dusunmeli.

BEN:

Hayallerini gerceklestirmek icin cabaliyormusun?

CANSU :

Yani. Doğum günüm daha gelmedi, bilemem ahaha! !Eda Ece yi görebilmek için çabaladım, Set günlerini fln öğrenmeyi ama olmadi belki yeni dizisinde olur. Kısmet:).

BEN:

Eda Eceyi nasil tanidin? nasil fani olmaya karar verdin?

CANSU:

Pis yediliyi hep izlerdim aslında yani çoğunlukla ama fanı değildim. Sonra bir bölümde Eda çok çekici geldi, araştırdım. Twitterım yokken bile google ye Eda Ece yazar twitlerini görebildiğim kadarına bakardım ( hesap yokken ne kadar görürsen )

BEN:

sizce Edayi diger unlulerden ayiran ozelligi nedir?

CANSU :

Samimiyeti.

BEN:

Edayi suan yayinlaniyor olan dizilerden hangisinde ve hangi rolde olmasini istersin?

CANSU :

Zengin Kız fakir oğlan da biricik rolü.

BEN:

Fan Ailenizi Bize Nasıl Anlatırsınız?


CANSU :

Cok  sıkı dostlukların olduğu bir aile.Mesela Edayı sevdiği kadar birilerini de sever bir fan.Bazılarının 2li dostlukları oluyor kıskanılası hiç birşeye değişilmez dostluklr....Edaistlerin arasındaki bağ öyle kuvvetli ki yıllar geçse de kopucağını sanmıyorum :) hepsi de  eda eceye bağlı çok bağlı fanlar.edaya bir şey dense hep birlikte yürüyoruz o derece :D çok seviyoruz birbirimizi de,Edayı da.

BEN:

Peki. Ropörtaj için çok teşekkür ederiz. Yakın zamanda yayınlayacağız.... Bu arada en az İdolünüz kadar samimisiniz.

CANSU :
Teşekkürler :)

                           SUDE ALKAN ( Sude_edaece )

Cansu Ile RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin