Başvuru~

805 21 5
                                    

'6. Kasttan?' dedi başvurumu alan kadın. Acırcasına bakıyordu gözlerime. Biraz da sorarmış gibi.'Evet' dedim.'Müzisyenler ve sanatçılar.' 'Tamam,şurada bekle, az sonra fotoğrafını çekip başvurunu tamamlamış olucaz'dedi kadın ve sahte bir gülücük gönderdi. Sabahtan beri beklediğim bu kapalı yerden o kadar sıkılmıştım ki 'Kurtarın benii' diye kosmamak için kendimi zor tutuyordum. Hemde saçma sapan bir hayal yüzünden. Benim hayalim değil,anneminki. 'Kraliyet ailesine girebilmek.' Kulağa ne kadar hoş geliyor değil mi ? 6.kasttayken hiç de hoş değil. Bizler ancak kraliyet ailesinin önemli günlerinde göz önünde oluruz. Sevdikleri şarkıları söylememiz için konusurlar bizimle. Saçma kast sistemi. Böyle bir durumdan annemin memnun olmaması gayet normal karsilaniyor. Ancak benim halimden memnun olmam biraz değişik sanırım. Halimden memnunum çünkü müzik benim hayatım. Tabii ki aç kalmaktan, bahşişler için üsttekilerin ağzına bakmaktan, yağ çekmekten bahsetmiyorum.*ilk 5 kasttan böyle söz ediyorum.Ve diğerleri... Onlar için bişey düşünmedim. Sanırım aşağıdakiler demek fazla asagilayici.* Bahsettiğim sey tamamen keman çalmak ve şarkı söylemek. Ben bunları düşünürken kadının adımı seslendiğini duydum. Dalgalı saçlarımı önüme alıp kameranın önüne geçtim. Olabildiğince içten gülmeye çalıştım. Başarılı olabildigimden emin değilim. 'Başvurun tamamlandı canım.' dedi olabildiğince samimiyetsiz kadın. Koluma girdi ve beni binadan atar gibi dışarı çıkardı 'Benden 1 kast üsttesin kızım bu ne hava' dememek için kendimi zor tuttum. Tekrar ediyorum SAÇMA KAST SİSTEMİ. Dışarı çıktığımda annem gözümün içine bakıp biseyler söylememi bekliyordu.'Tamamdır' dedim ve hızla yürümeye başladım.'Annemin arkamdan söylendiğini duyabiliyordum. Son dakika bir problem çıkartmamdan korktuğunu biliyordum. Ama bunu anneme bir borç olarak görüyordum. Sonuçta bu bir yarışma. Biliyorum, sonucu biraz değişik. Kraliyet ailesinin gelini , Prens Stefan'ın eşi olmak,şey,biraz tuhaf. Ama sonuçta o kadar kişi arasında ben seçilmem, değil mi ?

KAST SİSTEMİ
1.Kast Kraliyet
2.Kast Din Adamları-Doktorlar
3.Kast Muhafızlar (ve aynı değerde meslekler)
4. Kast Yazarlar-Halka bilgi verenler (gazeteciler)
5. Kast Kraliyet için çalışan görevliler
6. Kast Müzisyenler-Sanatçılar-Ressamlar
7.Kast Hizmetliler
8.Kast Kovulanlar (Sürgün edilip kastı elinden alınanlar)
##
Merhaba herkese!! Bu benim ilk hikayem ve umarım beğenirsiniz :)) İlk bölümü kısa yazmayı tercih ettim. Eğer beğenilirse devam edicem :* İyi ve kötü yorumlarınıza açığım :))

Kraliyet AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin