_Jane Aro bizi çağırıyor! Dediğinde yanımdaki dağalmış kitapları ve kağıtları sıralamaya çalışıyordum ama pekte yapabildiğim söylenemezdim .
_Alec hemen geliyorum işim bitmek üzere ! Son iki kağıdıda koyduktan sonra kitabın içine yerleştirdiğim kağıtlarla kapıyı açtım ve
_Geldim Alec !
_Neredeyse 5 dakikadır seni bekliyoruz Aro bundan hiç hoşnut olmayacak! Diye sızlanırken,
_Sızlanmayı kes Alec yoksa senin çığlığın koridorda yankılanacak!
_Hop hop hop ben senin ikizinim . Bana özel güç kullanamassın!
_Onu birazdan görürsün beyefendi!
_Yoksa yaparmısın? Dedi ve vampir hızında kaçtı bende ortak salona geçip, yerime oturmak için Arodan müsade istedim .
_Tatlım geç kaldın ! Hemde tam tamına beş dakika!
_Efendim kitapta birkaç sayfanın sayfa düzenini karıştırdım .... aslında bütün notlarımın ve dökümanlarımın!
_Pekala yerine geçip otur ve sayfalara yazarken ilk başta sıralama yapmayı unutma Jane !
_Peki efendim! Dedim ve yerime geçtim. Elini uzattı ve ödevi istedi. Bende kitaplarla beraber özetleri verdim.
Alece sıra gelince , Alec elindeki bir kağat ve kitaplar vardı . Sanarım özet çıkarmaya üşenmiş, ancak kitapları okumuştu. Gerçi Aro bizden sadece bir tane kitap okumamızı istesede, ben merak ettiğim için diyer yasalarla ilgili kitaplarıda okumuştum . Ancak Alec macera kitapları okumayı seviyordu ve okuduğu kitaplar robin hoot flandı.
_Alec ödevin nerede?
_Efendim ben ... şey ımm ....
_Peki kitap onu okudunmu?
_Evet efendim ve diyer okuduklarımıda getirdim!
_Pekala! Jane bu kitapları okumak nasıldı ve yorum yaparmısın?
_Bu tür kitaplar vampir tarihi hakkında bilgilere , yasalara , kurallara ve insanlardan ne farkımız olduğuna vurgu yapan kitap türleriydi. Özelliklede Volturiler hakında yorumlarım ve incelemelerim sizin haklılık payınızla aynı derecededir!
_Yani ?? Alec danlamayıp aptalca sormuştu.
_Yani beğendim alec! Dedim ve göz devirdim.
_Demekki iki kelime ile anlatabiliyormuşsun kardeşim . Demi?
_Alec şansını zorlamak istemezsin!
_Çocuklar bunu başkasının yanında yapmayın ! Bunu saygısızlık olarak algılayabilirler! Dedi kızgın bir şekilde
_Özür dilerim efendim ! Bir daha benim adıma böyle birşey olmayacağına emin olabilirsiniz!
_Alec ! Pekiya sen!?
_Aynı şeyleri bir daha tekrarlamayacağım.
_Pekala şimdi yeni dersimizi sahada işleyeceğiz çocuklar!
_Peki ne yapacağız efendim?
_Bugün güçlerinizi konturol etmeyi öğrenmelisiniz! Güçlerinizi öğrendik ve gördük bunları sergilemeniz gerekir. Bunları konturol etmeniz ve bazı durumlarda sakin kalmanız gerekir!
_Peki ama hangi durumlar?
_mesela bu ! Dedi ve yüzüme tokat attı. Tokatla beraber kuş gibi uçtum ve sinirlendim. Ancak bunun beni sinirlendirmek için bir oyun olduğunu anladığım ve beni üstüm olduğu için yanına geçtim ve ,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jane ve alec
Fanfictionbiz ikimiz kardeşiz ve kimse bizi ayıramaz annem ben alec biz harika zaman geçiriyorduk taki ....