D E O 11

29 1 0
                                    


Yn je verovatno odmah ustala i otisla do yutinog stola kad sam ja izasao.Ponadao sam se da nece doci u skolu,mada dzabe se ja molim.Najgora stvar od svega ovoga je to sto je njegov tata sef mom tati,i ne daj boze da me  jos vise iznervira i da ga ja udarim, onda je moj tata najebao.Jos druga gora stvar je to sto yn-ini roditelji su veoma zeljni novca i ne bi bilo dobro kada bi njeni umesali prste, jer bi verovatno spojili nju i Yutu zbog bolje saradnje sa njegovim tatom.Mada ne znam sta je gore to sto ona sama to zeli ili što bi bila u takvoj situaciji.Na meni je sada da je izvucem iz ove gluposti,ili ce neko biti povređen.
Skoro nisam zaspao na casu koliko je bilo dosadno ali su me onda "probudila" vrata od ucionice.Usla je neka devojka i dala dve koverte profesorki,okrenuo sam ponovo glavu i nastavio da spavam ali sam onda cuo

Pr:yn

Okrenuo sam se, ona je vec bila do nje i uzela kovertu, drugu kovertu je dobila sunmi.

Ty:*sta je to*

Yn:*ne znam*

Ty:*sad cemo saznati*

Uzeo sam joj kovertu i krenuo da otvaram

Yn:*nenenne ostavi*

Ty:*ssh*

Pr:ko prica

Pogledala je u mene,nisam imao drugog izbora sem da odvalim nesto,a to nesto taman moze da bude kao osveta.

Ty:Hui zakopcava šlic

Profesorka me je pogledala onako bledo i nastavila da pise dok su svi ostali crkavali od smeha.Brzo sam otvorio kovertu a i malo pocepao jer me je neko gađao, verovatno hui.

Yn:*daj mi to*

Ty:*od koga*

Yn:*cekaj*

Okrenula je da ja nevidim i pocela da cita.Na kraju je samo ispustila papir,uhvatio sam ga i okrenuo

Y :*mrtva sam*

Poceo sam da citam,pidalo je ministarstvo nase skole,Nista pametno sve do :

"... pod navedenim nemamo dokaze za napad na tuzioca Shin YN od strane Bang MinAh.Navedeni okrivljeni nece biti suspendovan iz skole."
Kako je ovo moguce,ona je vec suspendovana, ovo nesto ne valja,neko se umesao.

Ty:*nisi*

-Time skip-

Zadnji cas nam je bila Hemija a posto profesorka nije mogla da nađe neku  epruvetu pustila nas je ranije.Dok sam cekao yn posmatrao sam ko ide skim kuci.Doyoung,Haechan i Mark,onda Johhny i Jaehyu a ono je verovatno Jungwoo sa Taeil-om i niko vise.
Cek cek cek 2,4,6...Sedmoro,izuzevsi mene fali.Yuta,gde je on nestao ako neide sa Doyoung-om.

Yn:sta si  stao ides li

Ja:a? Evo

THEIR MISTAKES [NCT & YN] Where stories live. Discover now