Duydukları karşısında sinirden kuduran soobin sınıfta bir o yana bir bu yana koşturuyorum.
Bütün okulun duyduğu dedikodu yüzünden kazandığı kariyer ve saygınlığı yitirmek üzereydi. Ve hepsinin suçluşu karşı sınıftaki yeonjun'du...
Elleri ve ayakları sinirden titrerken son derse nasıl girdiğini düşünüyordu. Soobin ne yapacağını biliyordu. Cebinden çıkardığı telefonu ile yeonjun'a mesaj attı.
Soobin okul: hey yeonjun sen, ben ve okul çıkışı arka bahçe
(görüldü)
Kısa süre içinde yeonjun mesajı görmüştü. 40 dakikalık ders bir türlü geçmek bilmiyordu.
Yeonjun sınıftan çıkıp okulun arkasına doğru yol aldı. Korkmuyordu soobin'den. En fazla ne yapabilirdi ki. O gece yaptığı gibi onu becerirmiydi mesela...
Arka bahçeye döndüğü gibi soobin ile karşılaştı. Yere attığı çantası bir elindeki basket topu ve diğer elinde ki sigarası.
Yeonjun ona yaklaştı ve elinde ki sigarayı alıp kendi dudakları arasına koydu.
"hey sana kim sigaramı alabilirsin dedi?" yeonjun onu fazla umursamayarak sigaradan bir kere çekip daha yeni yakılmış olan sigarayı yere atıp ayağının arkası ile ezmişti.
"ne oldu beni neden buraya çağırdın?" umursamaz yüz ifadesi devam ediyor du. Bu soobin'i daha da çok delirtiyor du.
Yeonjun sakinliğini hiç bozmadan soobin in çantasının yanına oturdu. Soobin sonunda çıldırıp yeonjun'un yakasına yapıştı.
"ibne okulda ki dedikoduyu sen mi yaydın." yeonjun'un iç sesi soobin'in bir aptal olduğunu söyleyip duruyordu. Sonunda bu ses dışarı da çıktı.
"aptalsın soobin tam bir aptal. Neden ben yayayım ki? Mantıklı bir açıklama bulamıyorum." o yapmamıştı gerçekten de soobin hakkında konuşmazdı o. Kendine saklar eve gidince deftere karalar dı sakladıklarını.
"seni daha çok becermemi istediğin için olabilir mi acaba?" yeonjun büyük bir kahkaha fırlattı. Sonra bir anda ciddileşip dik dik soobine baktı. Ardından eli soobin'in pantolonunun üstünden aletini okşadı.
"emin ol beni bir kere daha becermen için her şeyi yapardım fakat..." elini soobin'in aletinden çekip yakasını soobin'in ellerinden kurtardı. "fakat bu kadar aciz bir yola başvurmazdım."
Yeonjun arka bahçeden uzaklaşırken soobin arkasından bağırdı. "ben ibne değilim!" yeonjun adımlarını durdurup arkasını döndü. Kafasını hafif yana eğip soobine karşı gülümsedi. "ama beni becerdin, unutma Fets ferits soobin!" (gerçekler acıtır anlamında) dedi ve soobin'in görüş açısından kayboldu.
🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
Aklıma gelince yazmak istedim. Traços bitince buna bölüm atmaya başlayacağım. Bu heyecanlı bir kitap umarım beğenirsiniz :))
Epny~°
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fets ferits~°
FanfictionSoobin okul: hey yeonjun sen, ben ve okul çıkışı arka bahçe Epny~°