Eu ma numesc Kate am 14 ani și locuiesc cu bunica mea Miranda într-un orășel din Anglia.
Știu că locuiesc cu ea de când avem 4 ani iar părinți mei au murit într-un incendiu.
În fiecare seară bunica imi povestea aventurile părinților mei și cum au murit chiar dacă era minciună.
F L A S H B A C K
Când am împlinit vârsta de 11 ani am descoperit ceva ce nu știam ca există și nici ca pot practica așa ceva până atunci.
În dimineața de 14 octombrie de ziua mea de 11 ani. O zi ca toate celelalte deoarece nu imi serbam ziua de naștere, nu avem prea mulți prieteni și deciseram să nu o mai serbez. Când m-am trezit m-am dus la baie să mă spal de ochi și pe dinți iar după m-am dus la bucătărie să mănânc micul dejun. Am scos laptele din frigider și cerealele. În timp ce imi puneam cereale în bol am tresărit când am am vazut ca sticla cu lapte a cauzat de pe masa fără să fac nimic. N-am luat în considerare și m-am gândit că e doar pisica noastră Norris. După ce am mâncat m-am dus la bunica sa vad cum se simte. Vorbeam despre școala și la un moment dat m-am gandit săi sunt bunici ce s-a întâmplat în dimineața asta deoarece în acel moment am simțit ceva înăuntrul meu ca un val plin de alge încurcându-se în pietrele de pe mal.
K- bunica azi mi s-a întâmplat ceva dimineața și aș vrea să-ți povestesc.
Poate mi-ai putea spune mai multe?!?M- Sigur! spune scumpa ce s-a întâmplat?
K- Pai azi dimineața mi-am pus cerealele în bol iar după sticla cu lapte a căzut de pe masa fără să o ating. Nu am am băgat de seamă Deoarece am crezut că era Norris dar după am simțit înăuntrul meu ca și cum un val puternic plin de alge trece prin mine și ma lovește puternic. E posibil cumva s-o fi fă ut eu sa cadă?
Bunica a oftat încet și îmi spune.
M- Da, e posibil s-o fi făcut tu sa cadă. Hai să-ți povestesc cum.
Eu m-am așezat pe umărul de la fotoliu și am început sa o ascult.
M- Pe când mama ta era însărcinată cu tine a stiut ca vei moșteni puterile ei dar nu a crezut că Magia ta va fi așa puternică.
K- Ce? Puteri? Magie? De unde?
M- Familia mamei tale provine dintr-un popor de vrăjitori. Și mama ta a fost una dar a renunțat la putere când la cunoscut pe tatăl tău. Când a rămas însărcinată era conștientă ca deși ea renunțase la magia ei tot o să ai o parte de la mine sau de la mătușa taSpusele ei m-au făcut să mă simt oribil și să evit parțial somnul în jur de 4 luni, până când prietenele mele au realizat ca sunt mereu obosită la ore și nu ma pot concentra.
C- Kate trebuie să dormi măcar o săptămână întreaga în fiecare noapte esti mereu obosită.
L- Celeste are dreptate! Kate trebuie să te odihnește cum trebuie. Dacă continui așa posibil să nu treci clasa a V-a
K- O să mă odihnesc dar nu acum până nu aflu ce să întâmplat defapt cu părinții mei. Chiar nu cred ca ar fi putut muri într-un incediu ei fiind....... -
L- amintește-ți că doar mama ta era și a renunțat la ele. Nu ai de ce sa te temi acum
P R E Z E N T
Era ora 00:30 iar eu la ora asta ar trebui să dorm , nu ca m-aș culca mereu devreme dar maine chiar am un examen important la fizică dar măcar de învățăm dar eu stateam pe telefon și vorbeam cu Celeste și Luiza despre un băiat pe care Luiza la întâlnit la cursul de teatru.
Celeste și Luiza erau singurele care știau de puterile mele și cele mai bune prietene ale mele
Peste 20-30 de minute vine bunica la mine ai ma găsește trează.
M- Kate! Culcate! Maine ai examen și o să fii obosită!
K- ma culc acum!Le spun fetelor în mesaje ca trebuie să mă culc și închid telefonul.
-
Dimineața vine bunica sa ma trezească deoarece eu nu eram in stare să mă trezesc când suna ceasul
M- Kate trezește te însă întârzi la școală !
K- m-ai stau 5 minute și ma trezesc
M- Bine doar 5 minute. Eu ma duc înapoi în pat.
K- BineDupă un timp ma trezesc din cauza vecinilor care se ceartă și ma uit la ceas. Observ că deja trecuse o ora , era ora 08:45 cu viteza luminii m-am dat jos din pat și m-am dus la baie să mă spal, nu am mai avut timp să mănânc așa că am plecat să mă îmbrac și să fug spre Școala și în primul rând avem fizică prima ora și examenul .
Am ajuns la stație și am vazut ca următorul autobuz ajunge la liceu tocmai după ora așa ca am foarte nevoită să o i-au pe jos și să alerg
Când am ajuns în fața școlii era ora 08:56 și m-am oprit puțin să mă camera după cât am alergat. Imi ridic privirea și observ ca poartă liceului era inchisa cu lacătul. Am avut norocul ca niciun gardian nu era în preajma și am sărit gardul. Am intrat în școală și am urcat 3 etaje până la clasa mea când am intrat nu era profesoara acolo, presupun ca întârziase, norocul meu dar tot am lipsit de la examenul de la fizică și acum am situația neeincheiata la materie și probabil sunt deja corigenta. M-am asezat în banca și mi-am scos cărțile pentru următoarea oră.
L- de ce nu ai venit la prima ora??
K- nu m-am trezit la timp și ceasul nu a sunat
C- azi ai avut noroc, nu am mai dat examenul!
K- de ce?
L- pentru ca doamna își uitat se fișele cu subiectele
K- ce bine! Raspund ușurată
Chiar nu stiu cum dar până acum am avut noroc
C- da, dar a spus că-l dam maine
-
-
-
-Nu stiu daca va place sau nu dar e prima mea carte și sincer nu stiu daca o să o pot continuă dar incerc.
L- Luiza
C- Celeste
K- Kate
M- Miranda
YOU ARE READING
Povestea Lui Kate
AdventureKate este o fata de 14 ani care trece prin aventuri minunate, un prieten i se alătură și încearcă să-și găsesc părinții.