Harry's pov:
დღეს დილით ძალიან ადრე ავდექი, თან მანამ სანამ "
მაღვიძარა" დარეკავდა.
დღეს თავი საგრძნობლად მტკიოდა თუმცა სკოლაში ვიყავი წასასვლელი,მიუხედავად იმისა რომ კვირაში 3 დღე დავდივარ ისიც მხოლოდ მეგობრების გამო!
სკოლაში თითქმის ყველასთან ვმეგობრობ,განსაკუთრებით კი:ზეინთან,ლიამთან და ნილთან. მათთან დიდი ხანია ვმეგობრობ ფაქტიურად იმის მერე რაც დავიბადე! ჩვენ ყველა ერთმანეთის მოპირდაპირე სახლებში ვცხოვრობთ ეს უბრალო დამთხვევა არ იყო რათქაუნდა.ჩვენი მშობლებიც მეგობრობენ!როგორც უკვე ავღნიშნე სკოლაში თითქმის ყველასთან კარგად ვარ თუმცა ერთ ბიჭთან რომელსაც ოკეანისფერი და მომხიბლავი თვალები აქვს(რათქმაუნდა ჰარი მარტო მისი თვალებით არამედ მისი მრგვალი და დიდი საჯდომითაც დაინტერესებული იყო)მაგრამ მას მაინც ვერ იტანდა!.ის ძალიან მოსაწყენი იყო თითქმის არასდროს არ ლაპარაკობს "ააა"ბოდიშით მარტო მის "სასტავთან" საუბრობს.მე კი ვერ ვიტან "მუდო"ადამიანებს.ასევე ის ძალიან ამაზრზენი ტიპი იყო თუ არ ვცდები ლუი ქვია,ის ასევე შეძლებული ოჯახიდან იყო და ამის გამო თავი ყოველთვის მაღლა ეჭირა და თავი მაგარი ტიპი ეგონა მხოლოდ იმიტომ რომ მამამისის ფულებით ხან რას ყიდულობდა ხან რას მოკლედ ძაან მოსაწყენი ტიპია;მეც არ მიჭირს თუმცა მისნაირი არ ვარ და ყველა ფენის ადამიანთან ვმეგობრობ ის კი მხოლოდ მდიდარი ფენის ხალხთან რომელიც ჩვენს სკოლაში ბეევრი არ არიან შემორჩენილები ამიტომ შესაბამისად ცოტა მეგობარი ყავდა.დღეს ზეინთან სახლში მივდივართ წვეულებას აწყობს და მთელი სკოლა დაპატიჟა,მიუხედავად იმისა რომ ვინც დაპატიჟა სკოლიდან მხოლოდ 45%მივიდოდა და ამაში დარწმუნებულიც კი იყო.წვეულება 9 საათზე იწყება შესაბამისად მე ნილი და ლიამი ზუსტად 9 ზე მივალთ იმიტომ რომ ერთმანეთის მოპირდაპირე ქუჩებზე ვცხოვრობთ.მე და ნილი ერთ ქუჩაზე ვართ გვერდი გვერდ სახლებში ვცხოვრობთ ხოლო ლიამი და ზეინი მოპირდაპირე სახლებში, შესაბამისად ყოველთვის ერთად ვიყავით.ზუსტად დარწმუნებული არ ვარ მაგრამ მგონი ლიამსა და ზეინს შორის რაღაც ხდება და ამას არა მარტო მე არამედ ნილიც ატყობს მინდოდა მეკითხა მაგრამ თავს ვიკავებდი რადგან ცოტა არ იყოს და კითხვა გამიტყდა.
უკვე საღამოს 9 საათია ლიამი უქვე იქ იყო მე და ნილმაც მალევე მივედით.როცა ნილს ვუთხარი რომ მიტყდებოდა მათვის კითხვა, მივიდა და როცა მივედით პირდაპირ პირში მიახალა ორივეს-"ერთად ხართ",ზეინი და ლიამი ძალინ გაწითლდა.მე კი ნილს მკლავში ხელი მოვკიდე და გარეთ გავიყვანე.
"კარგად ხარ"?ვკითხე მე.შენი აზრით მე რატო არ ვკითხე მაგათი კი არ მიტყდებოდა!"ნილმა თვალები აატრიალა და მითხრა-შენ ვერ კითხე და მე გავაკეთე ეს იმიტომ რომ შენზე "გაბედული ვარ" და კი კარგად ვარ".მითხრა სარკასტულად.
მე კი უბრალოდ თავი დავანებე იმიტომ რომ ლაპარაკს აზრი არ ქონდა(თუმცა მიუხედავად ამისა ჰარის მაინც აინტერესებდა პასუხი მაგრამ რათქმაუნდა ამას ნილთან არ აღიარებდა).
ლიამი და ზეინი ერთმანეთს უყურებდნენ და არ იცოდა რა ეთქვათ ამიტომაც წავიდნენ და ლუდები მოიტანეს(რათქმაუნდა იმისთვის რომ საუბრის თემა შეეცვალათ ეს ჰარიმაც მიხვდა და ნილმაც)!
იქ ერთი ლამაზი გოგო დავინახს რომელიც უბრალოდ ანგელოზს ჰგავდა თუმცა როცა უფრო ახლოდან და გვერდიდან შევხედე დაკავებული იყო და თუ გამოიცნობთ ვისთან ერთად იყო?
რათქმაუნდა თვით ნაილ ჰორანთან წინა ჯერზეც ასე მოხდა როცა ჰარის ერთი გოგო მოეწონა ისიც ნილმა აახია და ასე ხდებოდა ყოველთვის როცა ჰარი ვინმე ლამაზ გოგოს დაინახავდა რასაც უკვე შეეჩვია!ამას საერთოდ ვინმე კითხულობს?თუ ტყუილად ვწერ თუ მოგეწონათ აუცილებლად დაწერეთ და გავაგრძელებ!!!!ვეცდები ნაწილები მალ მალე დავდო!!.ხო ვიცი ეს ნაწილი მოკლე იყო თუმცა შემდეგში უკეთეს შემოგთავაზებთ!!!.
YOU ARE READING
"გზაჯვარედინი"
Actionიმედია მოგეწონებათ!!!პირველად დავწერე ესეთი რაღაცა ამიტომ მაქსიმალურად ვეცდები რომ კარგი იყოს და მალ მალე დავდო ნაწილები.მადლობა!!!!